تغییر ساعت اجرای «نینا و جادوی ماه» در تالار هنر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰

تغییر ساعت اجرای «نینا و جادوی ماه» در تالار هنر

نمایش «نینا و جادوی ماه» به مناسبت ماه رمضان از چهارشنبه 17 فرودین ماه 1401 ساعت 18:30 روی صحنه می رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی تالار هنر، با توجه به فرارسیدن ماه رمضان و تداخل ساعت اجرا با اذان مغرب، نمایش «نینا و جادوی ماه» به نویسندگی ماندانا عبقری و کارگردانی علیرضا دهقانی از روز چهارشنبه ۱۷ فروردین ساعت ۱۸:۳۰ روی صحنه خواهد رفت.

ماندانا عبقری، حسین مزینانی، مسعود محرابی، سامان فرشید نیا، حامد نظامی‌اصل، امیرحسین امانی، نرگس مروتی، رضوان عباسی، مارال عبدالحسین، یاسمن رحیمی، صدف صمدی، سعید سلطانیان، غزاله امیرسرداری در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از طراح صحنه و طراحی ساخت عروسک: ماندانا عبقری روبط عمومی و مشاور تبلیغات: سجاد آقابابایی، آزاده شهریاری فر: تماشاگران تئاتر نارنجی، طراح لباس: رکسانه عبقری، خواننده و موسیقی: دانیال استاد عبدالحمید، مدیر صحنه: یاسر محمدی، دستیار کارگردان: غزاله امیر سرداری، عکاس: کوثر موسوی.

در خلاصه نمایش آمده است: «نینا دختر خانواده فقیری است که برای درمان مادر بیمارش به جنگل می رود تا گل موگه جمع آوری کند و در ازای آن جایزه شاهزاده را دریافت کند اما در جنگل برفی خبری از گل های موگه نیست. نینا اتفاقی به کلبه دوازده ماه می رسد و آنها تصمیم می گیرند تابا عوض کردن جای فصل ها موگه را به نینا هدیه بدهند. نینا با گل های موگه به قصر می رود اما پروفسور قلابی قصر با گرفتن گل های موگه و گردنبند نینا باعث به هم ریختن اوضاع می شود و ….»

نمایش «نینا و جادوی ماه ها» از هفت فروردین همه روزه به جز شنبه ها ساعت ۱۸:۳۰ در تالار هنر اجرا می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است