ماجرای قتل در یک جزیره کوچک | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۲
معرفی کتاب؛

ماجرای قتل در یک جزیره کوچک

کتاب «زن دوم» نوشته ماری کوبیکا با ترجمه فرشاد شالچیان توسط نشر آموت به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا، کتاب «زن دوم» نوشته ماری کوبیکا با ترجمه فرشاد شالچیان در نوبت چاپ اول به همت نشر آموت منتشر شد.

در خلاصه این کتاب آمده است: «سِیدی و ویل فوست به تازگی خانواده‌ خود را از شیکاگوی پرهیاهو به شهر کوچکی در مین منتقل کرده‌اند و حالا جنازه‌ همسایه، مورگان بِینز، در خانه‌اش پیدا شده است. قتل در جزیره‌ کوچک آن‌ها را تکان داده، اما هیچ‌کس بیشتر از سیدی متلاطم نشده است و هنگامی که نگاه‌های اتهام‌آمیز به خانواده‌ تازه‌وارد خیره می‌شود، سیدی خود را غرق‌شده در ماجرای آن شب تاریک و مرموز می‌بیند. اما او باید مراقب باشد، چرا که با هرچه بیشتر فاش شدن حقایق درباره‌ قتل مورگان، سیدی درمی‌یابد که ممکن است زندگی خود و خانواده‌اش بیشتر از آن‌چه انتظار داشت در خطر باشد.»

رمان‌های «دختر خوب» و «آخرین دروغ» از آثار این نویسنده‌اند است که پرفروش‌ترین کتاب‌های فهرست نیویورک‌تایمز و یواس‌ای تودی را داشته است.

سارا پکانن یکی از نویسندگان «دختری ناشناس» درباره این کتاب گفته است: بهترین داستان کوبیکا تا به امروز. از شدت هیجان نزدیک بود صفحات کتاب را پاره کنم.

همچنین کارین اسلاتر منتقد کتاب در نیویورک‌تایمز درباره کتاب «زن دوم» نوشته است: کوبیکا عناصر تنش و توطئه را در هم می‌آمیزد. شخصیت‌های مرموز و جذاب او دارای همان کیفیتی هستند که از یک تریلر پیچیده و مبهم انتظار داریم. در یک کلام، پیش‌بینی‌ناپذیر.

کتاب «زن دوم» در ۴۵۲ صفحه با قیمت ۱۱۵ هزار تومان روانه بازار کتاب شد.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است