«ببو» پیش‌فروش می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۵۳

«ببو» پیش‌فروش می‌شود

پیش‌فروش سه روز نخست نمایش «ببو» همزمان با معرفی بازیگران آغاز شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی گروه، پیش‌فروش سه روز نخست نمایش «ببو» به نویسندگی و کارگردانی مهیار شیروانی با تخفیف ۲۰% در سایت تیوال آغاز شد. بازیگران نمایش «ببو» (به ترتیب الفبا) عبارتند از پرستو الماس، نیکو پشوتن، عماد جاویدپور، مسعود رمضانی هستند و محمد گودرزیانی مجری طرح این نمایش را بر عهده دارد.

در خلاصه این نمایش که ژانری کمدی دارد، آمده است: در یکی از روزهایی که خانه‌ خالی‌ست و مادر کامبیز در خانه حضور ندارد، او همدستان کلاه‌بردارش را در حین سرقت اشیای باستانی، در زیرزمین خانه‌شان گروگان گرفته است. ناگهان مادرش به خانه باز می‌گردد و با این صحنه گروگان‌گیری روبه‌رو می‌شود. کاراکترهای داستان در موقعیتی که اعتماد کردن، سخت‌ترین کار است، باموانع شخصیتی‌شان برای مورد اعتماد قرار گرفتن مواجه می‌شوند.

مهیار شیروانی که در کارنامه خود، نویسندگی و کارگردانی نمایش «یه هفته بعد هفته قبل» و همچنین نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه «جنگل آسفالت» را دارد، از زمستان سال ۱۳۹۸ و پیش از آغاز پاندمی بیماری کرونا، به همراه گروه بازیگرانش تمرین های نمایش «ببو» را آغاز کرده بود.

نمایش «ببو» اجراهای خود را از ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه، یکم مرداد یک هزار و چهارصد، در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می‌کند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است