این روزها فقط به رادیو می‌روم/ با سریال «سیاوش» قرارداد بستم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۵
ناهید مسلمی در گفتگو با صبا:

این روزها فقط به رادیو می‌روم/ با سریال «سیاوش» قرارداد بستم

ناهید مسلمی که این روزها فقط در رادیو حضور می یابد از بازی در یک سریال شبکه نمایش خانگی و وضعیت نامشخص تئاتر سخن گفت.

ناهید مسلمی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری عنوان کرد: من به دلیل شیوع ویروس کرونا از اواخر اسفند تا اواخر اردیبهشت کار نکردم و از اول خردادماه به کار بازگشتم و این روزها تنها برای کارهای نمایشی به رادیو می‌روم.

بازیگر «شهرزاد» ادامه داد: البته من مینیسک زانویم پاره شده است و این روزها سعی می‌کنم استراحت کنم و کمتر کاری را قبول کنم تا به سلامتی‌ام برسم.

وی با بیان اینکه پیش از کرونا در یک تئاتر مشغول بازی بوده است، توضیح داد: پیش از شیوع ویروس کرونا در نمایش «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه‌ها خانه می‌کند اتللو» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی که اقتباسی از اتللو بود و در سالن قشقایی تئاتر شهر روی صحنه رفت، حضور داشتم. دو هفته اجرا کردیم تا با تعطیلی سالن‌های تئاتر به دلیل کرونا مواجه شدیم و اجرا نیمه کاره ماند.

بازیگر «زوج یا فرد» تاکید کرد: معلوم نیست پس از بازگشایی سالن‌ها، این نمایش روی صحنه برود یا نه و هنوز درباره این موضوع صحبتی به میان نیامده است. وضعیت هیچ چیز مشخص نیست به ویژه تئاتر.

مسلمی افزود: حتی اگر سالن‌ها باز هم بشوند ممکن است برای مخاطبان سخت باشد که در سالن تئاتر کنار هم بنشینند. تئاتر مانند سینما نیست که بگویند یک صندلی در میان افراد بنشینند. مگر سالن‌ها چند صندلی دارند که مخاطبان یکی در میان بنشینند.

وی در پایان با اشاره به حضور در یک سریال نمایش خانگی اظهار کرد: برای بازی در سریال نمایش خانگی «سیاوش» به کارگردانی نیما اقلیما قرارداد بسته‌ام. این سریال در مرحله پیش تولید است و فکر می‌کنم تا دو هفته آینده کار خود را آغاز کنند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است