پیشنهاد کار در ۲ سریال را بررسی می‌کنم/ صداگذاری «پرگار» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۰
مهرشاد ملکوتی در گفتگو با صبا:

پیشنهاد کار در ۲ سریال را بررسی می‌کنم/ صداگذاری «پرگار»

مهرشاد ملکوتی صداگذار سینما و تلویزیون از آخرین فعالیت‌های خود در این عرصه سخن گفت.

مهرشاد ملکوتی صداگذار سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین فعالیت‌های خود در این عرصه توضیح داد: صداگذاری سریال «بچه مهندس ۳» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی را به تازگی به پایان رسانده‌ام. این مجموعه کار سختی بود به لحاظ آنکه روز پخش بودیم و ریتم مشخصی نداشتیم اما تلاش کردم به بهترین وجه آن را انجام بدهم.

وی ادامه داد: صداگذاری سریال «پرگار» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه‌کنندگی امیر پوررحمانی که هم اکنون از شبکه یک سیما در حال پخش است، برعهده من بوده است. این کار نیز پروسه طولانی داشت و حدود دو سال طول کشید. هنوز نسخه اصطلاح شده قسمت‌ها را برای من می‌فرستند تا من دوباره صداگذاری آن را انجام بدهم. در هر صورت کار آبرومندی شده است که امیدوارم مخاطب بپسندد.

صداگذار «ماه و پلنگ» درباره سختی‌های کار در این روزها عنوان کرد: ما در دوران کرونا با رعایت اصول بهداشتی به کار خود ادامه دادیم و حتی مجبور شدیم در مکان‌هایی کار کنیم که روزانه ۲۰ نفر مشغول فعالیت هستند.

ملکوتی افزود: شکست کرونا به فرهنگ جامعه ما بازمی‌گردد به عنوان مثال مسئولان می‌گویند باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود اما واقعا چه‌قدر این موارد رعایت می‌شود. امیدوارم هرچه زودتر بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم.

وی درباره کارهای پیشنهاد شده نیز مطرح کرد: پیشنهاد صداگذاری دو سریال را داشته‌ام اما هنوز قطعی نشده است که بخواهم نام ببرم البته به دلیل فشار کاری چند وقت اخیر نیاز دارم کمی استراحت کنم.

صداگذار فیلم «لاتاری» در پایان خاطرنشان کرد: هر سال جشنواره ملی فیلم فجر که به پایان می‌رسد تا ۶ ماه بعد خبری از پروژه‌های سینمایی نیست تا زمانی که دوباره پروانه ساخت فیلم‌ها صادر شود و کارها کلید بخورد تا پیشنهاد کار به ما نیز بدهند اما امسال کرونا مزید بر علت شده است و مشخص نیست که وضعیت ساخت فیلم‌های سینمایی چه خواهد شد.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است