دلیل حذف «دختر شیطان» از سینما آزادی/ زمان اکران تمام شده بود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۸
صبا پیگیری کرد

دلیل حذف «دختر شیطان» از سینما آزادی/ زمان اکران تمام شده بود

روابط عمومی پردیس سینمایی آزادی اعلام کرد که طبق قرارداد مدت زمان 2 هفته ای اکران «دختر شیطان» انجام و سپس از اکران برداشته شده است.
به گزارش خبرنگار صبا، در حالی که قربان محمدپور کارگردان فیلم سینمایی «دختر شیطان» اعلام کرد که سینما آزادی فیلم او را از اکران پایین کشیده است، روابط عمومی این پردیس سینمایی اعلام کرد که زمان اکران این فیلم به پایان رسیده بود.
در پی پیگیری خبرنگار صبا از پردیس سینمایی آزادی درباره مساله ای که قربان محمدپور بدان اشاره کرده بود، روابط عمومی این سینما اعلام کرد که قرارداد اکران «دختر شیطان» مربوط به اکران عید فطر و از نیمه خرداد ماه به مدت دو هفته بوده است. همچنین اعلام شد که به دلیل قانون کف فروش و بالا نبودن فروش این فیلم، پس از زمان مقرر در قرارداد، فیلم از روی پرده برداشته شده است.
«دختر شیطان» دومین محصول مشترک سینمای ایران و بالیوود پس از «سلام بمبئی» است و چند بازیگر سرشناس سینمای هند در آن ایفای نقش می‌کنند.

موسیقی «دختر شیطان» توسط دلشاد شیخ ساخته شده و سونو نیگام و آریجیت سینک دو خواننده هندی دو ترانه از ۶ ترانه «دختر شیطان» را خوانده‌اند.

حمید فرخ نژاد، ایشا روات، جکی شروف، گلشن گروور، سیمران میشکروتی، محمدرضا شریفی نیا و فردین حفیظی از بازیگران اصلی فیلم هستند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است