برخی تهیه‌کنندگان از ما بهتران هستند/ ۶ سال است بیکارم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۹
حسن علیمردانی در گفتگو با صبا:

برخی تهیه‌کنندگان از ما بهتران هستند/ ۶ سال است بیکارم

یکی از تهیه کنندگان سینما می گوید کار کردن در سینما برای برخی تهیه کنندگان خاص میسر است.

حسن علیمردانی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره شرایط کاری خود در سینما اظهار کرد: در سینما، فضایی از بی‌خبری و بیکاری حاکم شده است، البته این بیکاری برای من ربطی به کرونا ندارد چون نزدیک به ۶ سال که این بیکاری ناخواسته ادامه دارد.

وی افزود: آخرین فیلمی که تهیه آن را برعهده داشتم، «دربست» نام داشت، این دوری خودخواسته صورت نگرفت بلکه ما را از سینما کنار گذاشته است.

این تهیه‌کننده ادامه داد: جالب است که ما هر سال برای چند کار پروانه ساخت می دهیم و مجوز هم دریافت می‌کنیم، اما به دلیل نبود سرمایه‌گذار موفق نمی‌شویم هیچیک از این فیلمنامه ها را جلوی دوربین ببریم.

این تهیه‌کننده تاکید کرد: در مقابل تهیه‌کنندگانی نیز وجود دارند که پشت سر هم در پی تولید کارهای جدید هستند، من این افراد را از ما بهترانی می‌دانم که همیشه مشغول کار هستند و ما نمی‌توانیم خود را با آنها مقایسه کنیم. جالب‌تر اینکه این دست افراد در نهایت موفق خواهند شد و سینماگرانی نظیر ما به دلیل نداشتن رابطه حذف می شویم.

وی در انتها اعلام کرد: تنها دولت قادر است به فریاد تهیه‌کنندگانی نظیر ما برسد، وگرنه افرادی نظیر ما دیگر امکان فعالیت نخواهند داشت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است