تله‌فیلم «پسر و دریا» به آهنگسازی رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۰

تله‌فیلم «پسر و دریا» به آهنگسازی رسید

تله فیلم 90 دقیقه‎ای «پسر و دریا» بر اساس طرحی از امیر سرایی مقدم در شبکه خلیج فارس در دست تهیه و تولید است.

به گزارش خبرگزاری صبا، موضوع تله فیلم «پسر و دریا» درباره صیادان جنوب است که به‎دست گارد ساحلی عربستان اسیر شده‎اند و اتفاقات و حوادثی را نشان می‎دهد که خانواده‌ دو نوجوان جنوبی را درگیر می‎کند.

داستان تله فیلم درباره حمید پسری ۱۲ ساله است که پدرش برای ماهیگیری به دریا رفته و دیگر بازنگشته است، حالا او برای یافتن پدرش دست به هر کاری می‎زند، در این بین حمید کارهای متنوعی انجام می‎دهد تا به مادرش در خرج خانه کمک کند. در این روزها اتفاقات جالب، تلخ و شیرینی برایش رخ می‎دهد. سرانجام حمید، دیگر امیدی به برگشت پدر ندارد، تا اینکه در اخبار، خبری از پیدا شدن صیادانی می‌شنود. او متوجه می‌شود که پدرش به‎دست نیروهای مرزبانی عربستان دستگیر شده است و قرار است به ایران برگردد و ادامه ماجرا ….

این تله فیلم به سفارش صداوسیمای خلیج فارس تولید شده است و مدت زمان فیلم‎برداری لوکیشن‌های تله فیلم ۹۰ دقیقه‎ای «پسر و دریا» ۱۸ روز طول کشیده و تمام تصویربرداری ‎برداری تله فیلم در شهر بندرعباس و در محلات سورو و خواجه عطاء انجام شده است.

تقریبا ۵۰ درصد کار در کنار ساحل بوده و اکنون به مرحله مونتاژ و صدا گذاری و آهنگسازی رسیده است.

همچنین پیش‎بینی می‌شود تله فیلم «پسر و دریا» اواخر خرداد ماه آماده پخش شود.

کارگردان  «پسر و دریا» امیر تیمور سرایی مقدم، تهیه‎کننده شاهین باباپور و ناظر کیفی آن محسن رئیسی گودوئی است.

بازیگران این تله فیلم حسین توشه، علی یعقوب‎زاده، شهناز شهبازی، زهرا اویسی، حبیب دهقان نسب و امیر غفارمنش هستند.

امیرحسین فریدونی، نیما مرادی، امیرمحمد شهریاری به‎عنوان بازیگران بومی‌ کودک و نوجوان و علیرضا زارعی، سدنا محبی، لیلا غلامی، یاسین بهرامی، فرزاد مظفرپور، مجید ساعی، حسین انصاری، پیام دیرپیرین، محسن طنور تبریزی و بی بی گل رئیسی به‎عنوان بازیگران بومی  «پسر و دریا» ایفای نقش می‎کنند.

نویسنده این اثر حمید ورد، فیلم‎بردار حسن اسدی، صدابردار فرشید کیوانمهر و تدوینگر و آهنگساز آن شاهین رشیدی است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است