فیلم کوتاه «یوتانایز» به جشنواره ایتالیایی راه یافت/ ناگفته‌های خواهر برادری | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰

فیلم کوتاه «یوتانایز» به جشنواره ایتالیایی راه یافت/ ناگفته‌های خواهر برادری

فیلم کوتاه «یوتانایز» به کارگردانی یوسف کارگر در دومین جشنواره بین‌المللی فیلم جاده‌ای «آنداراس» شرکت داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا، فیلم کوتاه «یوتانایز» ساخته یوسف کارگر به دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم جاده‌ای «آنداراس» در ایتالیا راه یافت.

«یوتانایز» در این دوره از جشنواره که در چهار بخش مسابقه داستانی، مستند، کوتاه و نگاه‌هایی از جهان برگزار می‌شود در بخش مسابقه داستانی با فیلم‌هایی از کشورهای ایتالیا، کانادا، مقدونیه، امریکا، انگلیس و… به رقابت خواهد پرداخت. همچنین  این جشنواره با شعار دور کردن مردم از انزوا برگزار می‌شود.

دومین دوره جشنواره فیلم «آنداراس» که در شهر فلومینماگیور ایتالیا برگزار می‌شود، قرار است با رعایت کامل نکات ایمنی با برگزاری ورکشاپ‌ها و رویدادهای فرهنگی از روز ۱۹ تا ۲۳ آگوست برگزار شود.

فیلم کوتاه «یوتانایز» قصه یک نیمروز از سفر خواهر و برادری است که ناگفته‌هایی برای هم دارند.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از نویسنده و کارگردان: یوسف کارگر، بازیگران: توماج دانش بهزادی و کتایون سالکی، مدیر فیلمبرداری: آرمان فیاض، تدوین: یوسف کارگر، صدابردار: مجید هاشمی‌پور، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: مونا محمدیاری، گریم: سوگل بهرام‌پور، اصلاح رنگ و نور: هوتن حق‌شناس (لابراتوار پیشگامان سینمای آریا)، عکاس: پوریا شیخ‌الاسلامی، دستیار فیلمبردار: شاهین شیرزادی و گرافبک: میلاد رحیمی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است