«چهل ستون» باز هم به شبکه پنج آمد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۰

«چهل ستون» باز هم به شبکه پنج آمد

برنامه «چهل ستون» به مناسبت ایام رحلت امام خمینی به مدت پنج شب روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه‌ «چهل ستون» به مناسبت فرارسیدن ایام درگذشت امام خمینی (ره) از ۱۰ خرداد ماه هر شب ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود.

در قسمت اول، برنامه «چهل ستون» میزبان امیر پوردستان که هم اکنون به عنوان رییس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند، خواهد بود. وی به مدت بیش از ۸ سال در فاصله سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۵ فرماندهی نیروی زمینی ارتش را برعهده داشت و از ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ جانشین فرمانده کل ارتش منصوب شده بود.

فصل سوم برنامه تولیدی – ترکیبی «چهل ستون» با محوریت معرفی و بازخوانی اصول امام خمینی در این ایام به مدت ۵ شب از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

سایر عوامل این برنامه عبارتند از: مدیر اجرایی پروژه: حسین نیرومن، جانشین تهیه‌کننده: سمانه شاه‌حسینی، کارگردان هنری: امیر عباس شیرانی، سردبیر: رضا نصیری، مدیر تولید: رضا الهی، دستیار کارگردان و مدیر روابط عمومی: میثم محمدخانی و دستیار تهیه‌کننده: امیرحسین توکلی نژاد.

دو فصل گذشته این برنامه در هفته دفاع مقدس و دهه فجر در حالی روی آنتن رفت که در آن تمامی فرماندهان نیروهای نظامی و همچنین سران مملکتی حضور پیدا کرده بودند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است