خانه نمایش دا آثار نمایشی تولید می‌کند/ ایجاد کمپانی بین المللی تئاتر | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۵

خانه نمایش دا آثار نمایشی تولید می‌کند/ ایجاد کمپانی بین المللی تئاتر

خانه نمایش دا قصد دارد پس از گذار از تعطیلی طولانی مدت تماشاخانه‌های تئاتر، با رویکردی تازه در عرصه تولید آثار نمایشی سال جدید تئاتر را همزمان با بازگشایی آغاز کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی خانه نمایش دا، مرکز هنری خانه نمایش دا پس از گذار از دوران قرنطینه کرونایی و تعطیلی طولانی مدت تماشاخانه‌های تئاتر، با رویکردی تازه در عرصه تولید آثار نمایشی سال جدید تئاتر را همزمان با بازگشایی سالن‌های نمایش آغاز می‌کند.

خانه نمایش دا قصد دارد با تغییراتی عمده در بخش مدیریت و اجرا برای حمایت از گروه‌های جوان و مستعد تئاتر و تمرکز بر تولید و تهیه تئاتر گام بر‌دارد.

کسری شاهینی رییس خانه نمایش دا با اشاره به رویکرد تولیدمحور این نهاد هنری از شروع فصلی تازه در روند فعالیت‌های خانه نمایش دا خبر داده و با اشاره به دورنمای ایجاد یک کمپانی بین المللی تئاتر ازگروه های جوان و مستعد عرصه هنر نمایش دعوت به همکاری کرده است.

خانه نمایش دا سال جدید کاری خود را با همکاری با گروه تئاتر سه گانه به سرپرستی رها حاجی زینل و علی صفری آغاز کرده و قصد دارد پس از بازگشایی تماشاخانه های تئاتر با تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا برای تولید آثار نمایشی در سبک‌های متفاوت قدم برداشته و از اجرامحور صرف این مرکز فاصله بگیرد.

خانه نمایش دا با رویکرد تولید محور و برای ایجاد آثاری با ایده‌های خلاقانه و بدعت‌گذاری در سبک‌های نمایشی پا در عرصه تهیه آثار نمایشی گذاشته و از گروه های جوان و مستعد تئاتر دعوت می کند تا در این مسیر به اعتلای هرچه بیشتر این هدف یاری کنند.

این مرکز نمایشی سال جدید تئاتر پس از بازگشایی را با تغییراتی در ساختار فیزیکی خود آغاز خواهد کرد.

شاید دوران قرنطینه کرونا به تعطیلی اکثریت مراکز هنری ختم شده اما خانه نمایش دا فرصت را مغتنم شمرده تا با ایجاد فضایی متفاوت نسبت به گذشته از لحاظ مدیریت و امکانات اجرایی میزبان هنردوستان باشد.

علاقمندان به همکاری با این مجموعه هنری می توانند علاوه بر حضور در مجموعه از طریق سایت خانه نمایش نیز برای همکاری در سال جدید تئاتر اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است