کودکان با «سواد مالی» آشنا می‌شوند/ روش های سرمایه‌گذاری و پس‌انداز

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، 27 جلد از مجموعه آموزش «سواد مالی/ سطح دو» از سوی نشر قدیانی با همکاری آکادمی هوش مالی منتشر و روانه بازار کتاب شد.

«انتشارات قدیانی» با توجه به اهمیت پرورش هوش مالی و نقش به سزای داستان‌گویی در انتقال مفاهیم به کودکان و نوجوانان، با همکاری «آکادمی هوش مالی» اقدام به انتشار 51 کتاب داستانی در حوزه آموزش «سواد مالی» کرده است.

17 جلد از این مجموعه، قبلا منتشر شده است، برای رده سنی کودکان پیش‌دبستانی تا سوم ابتدایی است. 27 جلد جدید آن نیز مربوط به دانش‌آموزان کلاس‌های چهارم تا ششم دبستان است که روانه‌‌ بازار کتاب شد.

در کتاب «سواد مالی»، کودکان و نوجوانان یاد می‌گیرند، چرا و چطور پس‌انداز کنند. چگونه با سرمایه‌گذاری، هم ارزش پول‌شان را حفظ کنند و هم در آبادانی کشورشان مشارکت داشته باشند. با راه‌های درست کسب پول و درآمد آشنا می‌شوند و اینکه چگونه از آن نگهداری کنند. می‌آموزند با مالیات به عنوان یک وظیفه ملی و مهم روبه رو شوند، از کودکی به کارآفرینی و ارزش‌آفرینی بپردازند. با محدود بودن پول و نامحدود بودن خواسته‌ها آشنا ‌می‌شوند و … .

این کتاب‌ها، با توجه به شاخص‌های متنوعی از جمله خوانش آسان برای نوآموزان و پوشش حداکثری موضوعات مالی متناسب با سن کودکان و نوجوانان، از میان پرفروش‌ترین و معتبرترین کتاب‌های داستانی سواد مالی در جهان، انتخاب شده‌اند و انتشار یافته‌اند.

براي تهيه‌ اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org نشر قدياني مراجعه كنيد.

انتهای پیام/