دزد سابقه‌دار به جان مجسمه «مرلین مونرو» افتاد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۲
سرقت در هالیوود با اره آهن‌بر؛

دزد سابقه‌دار به جان مجسمه «مرلین مونرو» افتاد

بنا به گزارش پلیس لس‌آنجلس، یکی از مجسمه‌های مرلین مونرو ستاره پرآوازه هالیوود، توسط مردی سابقه‌دار در تخریب‌های شهری به سرقت رفته است.

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، روز جمعه ۳۱ خرداد پلیس لس‌انجلس مردی را به اتهام سرقت مجسمه معروف مرلین مونرو در منطقه هالیوود این شهر دستگیر کرد.

این سرقت در بامداد روز سه‌شنبه قبل از این دستگیری و در ساعات اولیه صبح اتفاق افتاده و طی آن مردی با استفاده از اره آهن‌بر، تنه مونرو را از مجسمه ۴ زن هالیوود موسوم به «Four Ladies of Hollywood gazebo» جدا کرده است.

مظنون دستگیر شده آستین مایکل‌کلی معرفی شده است.

این اولین بار نیست که مایکل‌کلی به این جرم دستگیر می‌شود. این مجرم ۲۵ ساله، سال گذشته نیز به جرم آسیب رسانی به ستاره «دونالد ترامپ» و
تلاش برای محو کردن آن از پیاده‌روی مشاهیر هالیوود با استفاده از کلنگ، دستگیر شده بود. او در آن زمان به یک روز زندان، سه سال آزادی مشروط و ۲۰ روز کار اجتماعی محکوم شده بود.

مایکل‌کلی همچنین ملزم به حضور در مشاوره‌های روانشناسی و پرداخت ۹۴۰۰ دلار غرامت به بنیاد هالیوود نیز شده بود.

داگلاس اولدفیلد افسر کارآگاه پلیس لس‌آنجلس در این باره به شبکه NBC گفت: مایه تاسف است که این مرد تلاش دارد بدین شکل به شهرت رسد.

مایکل کلی هم اکنون بدون امکان وثیقه‌گذاری در حبس به سر می‌برد.

مرلین مونرو یکی از بزرگترین ستارگان هالیوود بود که سال ۱۹۶۲ در سن ۳۶ سالگی و در اوج محبوبیت درگذشت. مریلین مونرو را از مهم‌ترین بازیگران قرن بیستم می‌دانند. او بیشتر نقشِ شخصیت‌هایی را بر عهده می‌گرفت که به «بلوند احمق» شهره شدند. مریلین مونرو از پول‌سازترین ستارگان عصر خود بود و تاثیرگذاری‌هایش در فرهنگ عامه از او یک شمایل فرهنگی ساخته‌است.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است