یک اقتباس سینمایی جدید از «ویولن‌زن روی بام» ساخته می شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳

یک اقتباس سینمایی جدید از «ویولن‌زن روی بام» ساخته می شود  

کمپانی ام‌جی‌ام قصد دارد یک اقتباس سینمایی جدید از نمایش موزیکال «ویولن زن روی بام» بسازد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، کمپانی ام‌جی‌ام از نمایش موزیکال مشهور «ویولن‌زن روی بام» یک اقتباس سینمایی جدید می سازد. این فیلم را قرار است توماس کایل کارگردان نمایش تئاتر «همیلتون» کارگردانی کند. کایل در این فیلم به عنوان تهیه کننده نیز در کنار دن جینکز و آرون هارنیک فعالیت خواهد کرد.

نسخه اصلی تئاتر «ویولن‌زن روی بام» اولین بار سال ۱۹۶۴ در برادوی به روی صحنه رفت و توانست ۹ جایزه تونی از جمله بهترین موزیکال، بهترین کتاب، بهترین موسیقی یک اثر موزیکال، بهترین کارگردانی و بهترین طراحی رقص را از آن خود کند.

نورمن جویسون فیلمساز سرشناس هالیوود در دهه های ۶۰ و ۷۰ براساس این موزیکال فیلمی را در سال ۱۹۷۱ با نقش آفرینی خیم توپول برای کمپانی یونایتد آرتیست ساخت که نامزد ۸ جایزه اسکار شد و توانست از این تعداد سه جایزه را کسب کند.

«ویولن‌زن روی بام» بر شخصیت تِوی تمرکز دارد، تِوی پدر پنج دختر است که در سال ۱۹۰۶ در بحبوحه اخراج یهودیان از شهر کوچک آناتِوکا از سوی تزار روسیه، سعی دارد سنت های فرهنگی و دینی یهودی اش را حفظ کند.

کایل بیشتر به واسطه کارگردانی تولیدات تئاتری برادوی و همینطور خارج از برادوی آثاری مانند «در ارتفاعات» و «همیلتون» شناخته می شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است