هنری کویل شنل سوپرمن را دوباره بر دوش می‌کشد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۱

هنری کویل شنل سوپرمن را دوباره بر دوش می‌کشد

بر اساس اخبار منتشر شده از سوی منابع غیر رسمی، هنری کویل دوباره خود را برای بازی در یک فیلم سوپرمنی دیگر از برادران‌وارنر آماده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، هنری کویل ستاره انگلیسی هالیوود هنوز شنل سوپرمن خود را آویزان نکرده است. بر اساس اخبار منابع موثق، بازیگر نقش «مرد پولادین»(۲۰۱۳) در حال مذاکره برای بازگشت به فیلم بعدی دی‌سی کامیکز و حضور دوباره در نقش کلارک کنت است.

هنوز سخنگویان کویل و استودیوی برادران‌وارنر درباره این خبر واکنشی نشان نداده‌اند.

هنری کاویل علاوه بر بازی در «مرد پولادین» زک اسنایدر که داستانی جدید و اورجینال از سوپرمن بود در فیلم‌های «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت»(۲۰۱۶) و «لیگ عدالت»(۲۰۱۷) نیز در نقش این کاراکتر بازی کرده است.

کاویل در گفتگو با شماره ماه دسامبر گذشته مجله «سلامت مردان» گفته بود که حاضر نیست نقش خود را رها کند. او گفت: شنل سوپرمن هنوز در کمد و مال من است. من در تاریکی ساکت نخواهم نشست تا اتفاق دیگری بفتد و این نقش را واگذار نخواهم کرد. هنوز کارهای بسیاری مانده است تا برای سوپرمن انجام دهم، بسیاری قصه‌های ناگفته، بسیاری حقایق و عمق دادن به درستی و صداقت این کاراکتر. من می‌خواهم بازتاب کتاب‌های کمیک باشم و این مساله برایم بسیار حائز اهمیت است. هنوز فاصله بسیاری تا ادای عدالت در حق سوپرمن مانده است. در یک کلام وضعیت این است: خواهید دید!

این بازیگر انگلیسی به تازگی در ششمین قسمت از مجموعه ماموریت غیر ممکن یعنی «ماموریت غیر ممکن: فال‌اوت» در کنار تام کروز بازی کرده است. کاویل هم‌اکنون با حضور در سریال «ویچر» نتفلیکس بازی در نقش یک شکارچی هیولا به نام گرالت از ریویا را بر عهده دارد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است