فیلم کوتاه مارتین اسکورسیزی امروز منتشر می شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۱
با موضوع دوران قرنطینه؛

فیلم کوتاه مارتین اسکورسیزی امروز منتشر می شود

مارتین اسکورسیزی فیلمساز بلندآوازه آمریکایی برنده جایزه اسکار برای شبکه بی‌بی‌سی یک فیلم کوتاه درباره دوران قرنطینه ساخته است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، مارتین اسکورسیزی فیلمساز نامدار سینما یک فیلم کوتاه درباره دوران قرنطینه برای شبکه بی‌بی‌سی ساخته است.

این فیلم کوتاه شخصی که در آن فیلمساز افسانه ای به بررسی وضعیت خودش در دوران قرنطینه پرداخته است امروز پنجشنبه ۲۸ می به عنوان آخرین اپیزود مجموعه «فرهنگ قرنطینه با مری بِرد» از شبکه بی‌بی‌سی پخش می شود. در این برنامه لی دنیلز فیلمساز آمریکایی نیز حضور دارد، دنیلز در این برنامه به توضیح اینکه چرا بر این باور است که تعطیلی کنونی در هالیوود می‌تواند یک فرصت خلاق رادیکال برای فیلمسازان باشد، می پردازد.

مارتین اسکورسیزی درباره تجربه خود از این دوران چنین می گوید: چیزی که من در آینده به آن نگاه می‌کنم این است که در این شرایط چه چیزی را مجبور شدم یاد بگیرم. این لازم که بتوانید از کسانی که دوستشان دارید، مراقبت کنید و تا آنجا که می‌توانید با آن‌ها باشید.

مری بِرد درباره نمایش فیلم کوتاه اسکورسیزی در آخرین بخش این برنامه می گوید: مارتین اسکورسیزی یک پایان فوق العاده برای این مجموعه رقم می زند، ما او را در خانه اش می بینیم که در حال فکر کردن به دوران قرنطینه آن هم از درون لنز فیلم های کلاسیک مانند «مرد عوضی» هیچکاک است. اما چیزی که واقعا هوشمندانه است این است که این شخصیت برجسته هالیوود به ما این امکان را می دهد که در شرایط نامساعد فعلی دوباره به هیچکاک نگاهی بیندازیم.

بِرد در پایان می گوید: وقتی اسکورسیزی موافقت کرد که این فیلم کوتاه را برای ما بسازد بسیار خوشحال شدم، شبیه یک مهمانی کوچک است و همه اینها به خلق یک قسمت پایانی شگفت انگیز کمک می کنند.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است