دبیر اجرایی هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت منصوب شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۵

دبیر اجرایی هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت منصوب شد

حمید نیلی در حکمی توحید معصومی را به عنوان دبیر اجرایی جشنواره سراسری تئاتر مقاومت منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ستاد برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، حمید نیلی دبیر هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت طی حکمی توحید معصومی را به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره منصوب کرد.
در بخشی از این حکم آمده است:
«نظر به تعهد و تخصص جنابعالی در عرصه هنرهای نمایشی کشور و همچنین تجارب مفید و ارزنده شما در ساماندهی، انسجام و هم‌افزایی خانواده بزرگ تئاتر کشور، به موجب این حکم، به عنوان دبیر اجرایی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت منصوب می‌شوید.
امیدوارم با استعانت از درگاه حضرت حق جل جلاله در برگزاری هرچه باشکوه تر هفدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر مقاومت و بهره مندی از ظرفیت بالای هنرمندان متعهد تئاترمقاومت کشور کوشا باشید.»
توحید معصومی متولد ۱۳۵۴ دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارشناس ارشد کارگردانی از دانشکده هنر ومعماری است و از سال ۱۳۶۸ فعالیت هنری خود را آغاز کرده است.
کارگردانی بیش از ۳۰ نمایش صحنه‌ای و تله تئاتر و حضور در چند دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر، سوره، ماه، تئاتر مقاومت و… و کسب جوایز مختلف از جشنواره‌های گوناگون از جمله سوابق هنری توحید معصومی است.
وی در دوره‌های بیست و دوم تا بیست و ششم جشنواره سراسری تئاتر سوره به عنوان مشاور اجرایی حضور داشته و پنج دوره دبیری جشنواره استانی تئاتر سوره استان اردبیل را بین سال‌های ۸۲ تا ۸۶ بر عهده داشته است. همچنین در پنج سال اخیر نیز مدیر امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و مشاور مدیر مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری بوده است.
هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری حمید نیلی آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است