علیخانی: منتظر مجوز حضور تماشاگران «عصر جدید» هستیم/ لوکیشن را عوض کردیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۸

علیخانی: منتظر مجوز حضور تماشاگران «عصر جدید» هستیم/ لوکیشن را عوض کردیم

احسان علیخانی می‌گوید به دنبال روند کاهشی شیوع کرونا، ادامه ضبط «عصر جدید» با حضور تماشاگران امکان‌پذیرست.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، با مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا فصل جدید برنامه استعدادیابی «عصر جدید» با حضور تماشاگران روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

احسان علیخانی کارگردان و مجری برنامه «عصرجدید» درباره از سرگیری ضبط این برنامه با حضور تماشاگران گفت: در هفته‌های گذشته مخاطبان مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» برای تماشای استعداد شرکت‌کنندگان نام‌نویسی کرده اند که در ماه‌های گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان ضبط برنامه وجود ندارد.

وی افزود: به دنبال روند کاهشی شیوع ویروس کرونا، طی مذاکرات شفاهی که با وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام داده‌ایم، ادامه ضبط برنامه با حضور تماشاگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی امکان‌پذیر است اما منتظر دریافت پاسخ نامه‌ای هستیم که این مجوز از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا به طور رسمی به ما ابلاغ شود.

مجری «عصر جدید» خاطرنشان کرد: به منظور حفظ سلامت هموطنان عزیزمان و برای رعایت هرچه بهتر رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی، همکاران در حوزه‌های برنامه‌سازی باید با متخصصان و کارشناسان حوزه سلامت حتما مشورت کنند و گروه «عصر جدید» هم با توجه به این اصل مهم، رعایت تمام دستورالعمل‌های یهداشتی و توصیه‌های ستاد مبارزه با کرونا را برای حفظ سلامت مردم خوب کشورمان بر خود واجب می‌داند.

علیخانی با اشاره به تفاوت ساختار برنامه «عصر جدید» با دیگر برنامه‌های تلویزیونی گفت: «عصر جدید» به لحاظ تعداد تماشاگران که در هر برنامه نزدیک به ۹۰۰ تا هزار نفر در محل ضبط برنامه حضور دارند و همچنین مدت زمان ضبط طولانی تر برنامه نسبت به دیگر برنامه، شرایط متفاوتی دارد.

کارگردان «عصر جدید» در پایان ابراز امیدواری کرد که به زودی ضبط استعدادیابی «عصر جدید» با حضور تماشاگران در لوکیشن جدید این برنامه شروع می‌شود.

حدود ۱۰ قسمت از فصل جدید برنامه در اواخر دی‌ و اوایل بهمن ماه ضبط شده بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است