«ناهار فامیلی» به آنتن رسید/ مستندمسابقه‌ای با محوریت هنر آشپزی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۱

«ناهار فامیلی» به آنتن رسید/ مستندمسابقه‌ای با محوریت هنر آشپزی

مستند مسابقه «ناهار فامیلی» به کارگردانی بلال الفت و با محوریت رقابت خانوادگی در آشپزی ایرانی از شبکه افق روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری صبا، «ناهار فامیلی» عنوان مستندمسابقه‌ای است که با محوریت هنر آشپزی در اقصی نقاط کشور تولید و از شبکه افق پخش می‌شود.

در هر برنامه، یک پدربزرگ و مادربزرگ حضور می‌یابند و طی قرعه‌کشی از میان همه بچه‌ها و نوه‌هایشان، دو خانواده را برای مسابقه آشپزی انتخاب می‌کنند؛ از اینجا به بعد رقابت اصلی شروع شده و هر خانواده سعی در پختن غذایی خوشمزه تر خواهد داشت.

شرکت کنندگان «ناهار فامیلی» از شهرهای مختلف ایران هستند؛ چهار گروه که هر یک شامل ۴ شهر هستند رقابت خود را آغاز می‌کنند و در مرحله دوم از هر گروه یک خانواده به مرحله نهایی مسابقه راه پیدا خواهد کرد.

همچنین فامیل‌ با امتیاز دادن به هر خانواده، برنده را مشخص خواهند کرد.

دو مهمان خارجی نیز در این مسابقه حضور دارند که علاقه‌مند هستند مزه غذاهای ایرانی را بچشند.

۲۰ امتیاز از سوی این مهمان‌ها به خانواده‌های برتر تخصیص داده می‌شود تا سرانجام یکی از آن‌ها به مرحله نهایی برسد البته آن‌ها امتیاز منفی هم دارند و می‌توانند برنده‌ها را به بازنده تبدیل کنند؛ معیارهایی مانند سفره آرایی سنتی، تزیین غذاها، استفاده از مواد اولیه مناسب و رعایت بهداشت، در این بین ملاک قرار می گیرند.

«ناهار فامیلی» مسابقه‌ای به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بلال الفت است.

این مستندمسابقه روزهای شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود و زمان پازپخش آن نیز روز بعد ساعت های ۱:۳۰ و ۱۱:۳۰ خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است