پروژه خارج از جو زمین تام کروز و ایلان ماسک کارگردان خود را پیدا کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۰

پروژه خارج از جو زمین تام کروز و ایلان ماسک کارگردان خود را پیدا کرد

بنا بر اخبار غیررسمی، داگ لیمان، کارگردان آثاری چون «هوین بورن»، «آقا و خانم اسمیت» و «لبه فردا» هدایت این پروژه عجیب و فضایی را برعهده گرفته است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، بعد از تایید همکاری اداره کل ملی هوانوردی و فضا آمریکا موسوم به ناسا با تام کروز ستاره نام آشنای هالیوود و ایلان ماسک رییس کمپانی فضایی SpaceX، برای ساخت فیلمی خارج از جو کره زمین، حالا خبر رسیده که کارگردان این پروژه نیز انتخاب شده است.

بر اساس خبر منابع موثق داگ لیمان کارگردان ۵۴ ساله آمریکایی که پیش از این در «لبه فردا»(۲۰۱۴) و «ساخت آمریکا»(۲۰۱۷) با تام کروز همکاری داشته است، هدایت این پروژه اسرارآمیز را که بخشی از آن در خارج از کره زمین می‌گذرد، برعهده خواهد داشت.

خبر همکاری کروز و ماسک برای ساخت فیلمی با همراهی ناسا در فضا، اولین بار چند هفته پیش منتشر شد، اما چند روزی طول کشید تا سازمان فضایی آمریکا آن را تایید کند.

این پروژه هنوز پخش‌کننده‌ای ندارد و از داستان فیلم جزییاتی به بیرون درز پیدا نکرده است، اما به نظر می‌رسد به خدمت گرفتن لیمان برای کارگردانی آن جهشی رو به جلو محسوب می‌شود. گفتنی است لیمان و کروز مدت‌ها در پارامونت روی پروژه‌ای از لیمان با نام «لونار پارک» کار می‌کردند و به طور واضح علاقه داشتند در خارج از جو کره زمین کاری انجام دهند. البته پارامونت هرگونه ارتباط میان این پروژه‌ها را رد کرده است. «لونار پارک» درباره گروهی از کارکنان طغیانگر است که با قبول ریسک سفری مخاطره‌آمیز به ماه می‌روند تا یک منبع انرژی را به سرقت ببرند.

سخنگویان تام کروز و داگ لیمان درباره اخبار جدید منتشر شده واکنشی نشان نداده‌اند.

به نظر می‌رسد تولید این پروژه فضایی به زودی آغاز نخواهد شد، چراکه نه تنها این کار پیش تولید بسیار سنگینی نیاز دارد، که برنامه زمانی کروز نیز به شدت شلوغ است. این ستاره‌ کهنه‌کار سینما هم‌اکنون مشغول کار در ۲ پروژه «ماموریت غیر ممکن» است که قرار است پشت به پشت هم فیلمبرداری شوند و هم‌اکنون به علت شیوع کرونا تا زمان نامعلومی متوقف شده‌اند.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است