بازیگر «همه مردان رییس جمهور» و سریال «ساینفلد» درگذشت | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۲

بازیگر «همه مردان رییس جمهور» و سریال «ساینفلد» درگذشت

ریچارد هرد بازیگر کهنه کار نقش های کناری که بیشتر برای ایفای نقش در سریال «ساینفلد» شناخته می شد، در 87 سالگی درگذشت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از یاهو، ریچارد هرد بازیگر کهنه کار نقش های کناری که بیشتر برای بازی در نقش ویلهلم در سریال مشهور «ساینفلد» به یاد آورده می شد، روز سه شنبه ۲۶ می در خانه اش در لس آنجلس براثر سرطان در ۸۷ سالگی درگذشت.

هرد که زاده شهر بوستون ایالت ماساچوست بود حرفه خود را در تئاترهای نیویورک آغاز کرد. او اولین حضور سینمایی اش را در فیلم محصول ۱۹۷۰ «هرکول در نیویورک» تجربه کرد. وی پس از آن در فیلم مشهور «همه مردان رییس جمهور» ساخته آلن جی پاکولا جایگزین بازیگر دیگری بنام ریچارد لانگ شد و نقش جیمز مک‌کورد یکی از متهمان رسوایی واترگیت را ایفا کرد.

ریچارد هرد در دنیای سینما در فیلم های دیگری چون «سندرم چینی» (۱۹۷۹)، «مشت» (۱۹۷۹) و «نیمه شب در باغ خوب و بد» (۱۹۹۷) ایفای نقش کرد. او در تلویزیون نیز در مینی سریال «V» و دنباله هایش محصول شبکه NBC در نقش فرمانده عالیرتبه حضور پیدا کرد.

هرد اما بیشتر شهرتش را مدیون یازده بار حضورش در نقش آقای ویلهلم در فصول مختلف سریال «ساینفلد» است. او در این سریال در نقش یک مرد نیویورکی بی عرضه که سرپرستی جرج کاستانزا با بازی جیسون الکساندر را برعهده دارد، بازی کرده است.

هرد یکی از اعضای فعال انجمن بازیگران بود و سه بار نیز معاونت این مجموعه را برعهده داشت.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است