آنلاین از مرزهای شهود عبور کنیم/ نگاهی نو به فرم و محتوا | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۵۹

آنلاین از مرزهای شهود عبور کنیم/ نگاهی نو به فرم و محتوا

گالری باوان نمایشگاه «خیال، شتاب، چشم‌انداز» را بصورت آنلاین میزبانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا، شیوع بیماری کرونا از همان ابتدا باعث تعطیلی بسیاری از مشاغل از جمله گالری‌ها شد و درحال حاضر حتی با اینکه مشاغل پرخطر و اماکن مذهبی و دیگر فعالیت‌ها درحال بازگشت به شرایط گذشته هستند اما بعضی از گالری‌ها برای مخاطبان خود امکان بازدید آنلاین را فراهم کرده‌اند تا زمانی که شرایط کاملا عادی شود.

گالری باوان از ۲۷ اردیبهشت تا ۳۱ خردادماه امکان بازدید از نمایشگاه گروهی «خیال، شتاب، چشم‌انداز» را برای مخاطبان خود فراهم کرده است.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: «در نمایشگاه « خیال، شتاب، چشم انداز» آثار هنرمندان گالری و هر آنچه که دست آورد آن‌ها از نگاهی نو به فرم و محتوا است، به نمایش در آورده‌ایم. هنرمندانی که با بهره‌گیری حداکثری از نیروی محرکه‌ تخیلشان، داستان‌هایی خلق کرد‌ه‌ا‌ند تا موتور ذهن مخاطب را شتاب ‌بخشند و فضایی بی‌انتها درون ذهن او ایجاد کنند. این هنرمندان از مرزهای معمول شهود فراتر می‌روند و در این راه، با وسعت بخشیدن به بینش و دیدشان به قلمروی هنر پا می‌گذارند.»

هنرمندان این نمایشگاه عبارتند از: الهام اعتمادی، نیلوفر فلاح فر، نیلوفر محمدی فر، پیام قلیچی، مهسا طهرانی، اولدوز نبی زاده و مهشید روشن تبار.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه گروهی «خیال، شتاب، چشم‌انداز» تا ۳۱ خرداد به سایت گالری باوان به نشانی bavangallery.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است