تریلر فصل سوم «تاریک» منتشر شد/ شروعِ آخرین چرخه | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۵

تریلر فصل سوم «تاریک» منتشر شد/ شروعِ آخرین چرخه

کمپانی نتفلیکس با انتشار تیزری از سریال «تاریک» به پیشواز پخش فصل سوم این مجموعه رازآلود رفت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، کمپانی نتفلیکس سه‌شنبه ۲۶ می با انتشار تریلری اشتیاق بینندگان منتظر فصل سوم درام آلمانی و پربیننده خود یعنی «تاریک – Dark» را تازه کرد.

بر این اساس اعلام این کمپانی، فصل سوم این مجموعه فراطبیعی روز ۲۷ ماه جون خواهد بود، یعنی درست تاریخی که در داستان سریال از آن به عنوان روز آخرالزمان یاد می‌شود.

یانتیه فریز و باران بو اودار، سازندگان مجموعه «تاریک» سال گذشته با لحنی شبیه داستان خود گفته بودند ما برای سوالات بینندگان این مجموعه و حل شدن گره سریال، پاسخ‌ها را آماده کرده‌ایم. دوری از این شخصیت‌ها که با آنها بسیار اخت گرفته‌ایم سخت است، اما شروع همان پایان است و پایان همان شروع.

در تریلر منتشر شده بینندگان شاهد شخصیت‌های محوری داستان هستند؛ جوناس، مارتا، بارتوش و سوالات و چالش‌هایی که با آن‌ها مواجه هستند. این تریلر همچنین روی سوالاتی درباره سرنوشت و جبر و اختیار تمرکز می‌کند. در جایی از آن جوناس سوال می‌پرسد من برای چی اینجا هستم و به بینندگان یادآوری می‌شود که هر آن چه در زندگی رخ می‌دهد مجموعه‌ای از چرخه‌ها است.

«تاریک» اولین سریال نتفلیکس است که به زبان آلمانی ساخته شده و داستان آن درباره گم شدن مرموز چند کودک است که باعث به چالش کشیده شدن دیگر شخصیت‌های مجموعه و رفت و آمد آن‌ها بین زمان‌های گوناگون می‌شود.

فصل اول این سریال در ۱۰ قسمت یک ساعته در ۱ دسامبر ۲۰۱۷ توسط نتفلیکس منتشر شد و با استقبال بسیار خوب منتقدان و تماشاگران همراه شد.

تریلر را اینجا ببینید.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است