«سمبو سیاه» را بشنوید/ انتشار «لیلا لیلا» به زودی | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۲

«سمبو سیاه» را بشنوید/ انتشار «لیلا لیلا» به زودی

قطعه بندری «سمبو سیاه» اثری از محسن آقایی با خوانندگی عیسی سلیمیان، در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری صبا، قطعه بندری «سمبو سیاه» اثری از محسن آقایی با خوانندگی عیسی سلیمیان منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

بهروز فرح شیرازی مدیر روابط عمومی گروه آوای موج، با اعلام این خبر عنوان کرد: «سمبو سیاه» تازه ترین اثر از محسن آقایی با هنرنمایی گروه آوای موج و بمباسی است بر ترانه فولکلور بندری که با هدف تلطیف روزهای سختی که یکایک هموطنان ما با آنها دست و پنجه نرم می کنند تقدیم آنها شده است.

وی افزود: سال ۱۳۹۹ آنچنان سخت آغاز شد که شادی را هم در خانه ها قرنطینه کرد اما از چند روز پیش خبر پیشرفت بسیار خوب ایران در زمینه کنترل کووید ۱۹ از سمت نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران منتشر شده و این خبر اتفاق کمی نیست. ما هم شادی مان را با مردم عزیز ایران تقسیم می کنیم و به امید انتشار شادی روزافزون، تک تراک «سمبو سیا» را تقدیم می کنیم به تمام مردم شاد ایران زمین و برای تمام مردم دنیا آرزوی تندرسی می کنیم.

این اثر در استودیو ضبط موسیقی تاک به مدیریت علی ابوالقاسمی، با کارگردانی و تصویربرداری کاوه زارع ساخته شده است. این قطعه در اولین آلبوم تصویری گروه آوای موج به نام «کنسرت بوشهری» به شماره “۴۱۱/۰۰۳۹۵/ت/۱۰/۹۴” مجوز گرفته و شماره واسپاری “۱۶۷۲۰” ثبت کتابخانه ملی شده است.

به گفته فرح شیرازی، این قطعه یکی از قطعات آلبوم تصویری آوای موج با خوانندگی آماج است و به زودی اثر بعدی این گروه با نام «لیلا لیلا» نیز منتشر خواهد شد.

قطعه «سمبو سیاه» را اینجا بشنوید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است