متیو مک‌کانهی و همسرش ۱۱۰ هزار ماسک بهداشتی را پخش کردند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۰

متیو مک‌کانهی و همسرش ۱۱۰ هزار ماسک بهداشتی را پخش کردند

متیو مک‌کانهی و کامیلا آلوس در ادامه تلاش‌های خیرخواهانه چند وقت اخیر خود، شخصا مسئولیت پخش هزاران ماسک اهدایی شرکت فورد را برعهده گرفتند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، متیو مک‌کانهی ستاره ۵۰ ساله هالیوود، با تحویل هزاران ماسک‌بهداشتی به بیمارستان‌های تگزاس به جنگ ویروس کرونا رفت.

این بازیگر و همسرش یعنی کامیلا آلوس مک‌کانهی در روزهای منتهی به آخرین تعطیلات آخرهفته ماه می، شخصا ۱۱۰ هزار ماسک را بین بیمارستان‌های گوناگون ایالت تگزاس پخش کردند. مک‌کانهی روز پنجشنبه ۲۱ می با انتشار عکسی از خودروی خود و جعبه‌های ماسک نوشت: با تشکر از «لینکلن» – شاخه‌ای از کمپانی فورد – برای اهدای ۱۱۰ هزار ماسک بهداشتی، من و کامیلا به جاده زدیم تا آن‌ها را به دست بیمارستان‌های دورافتاده و خارج شهری در سراسر تگزاس برسانیم.

این زوج مشهور قبلا و در ماه آپریل نیز حجم بزرگی از ماسک‌های بهداشتی را به کارکنان بخش سلامت و بهداشت اهدا کرده بودند. آن‌ها با همکاری با بتنی فرانکل، ستاره شوهای تلویزیونی آمریکا، ۸۰ هزار ماسک را میان این کارکنان در آستین و نیواورلئان پخش کردند.

ستاره درام «باشگاه خریداران دالاس»(۲۰۱۳) در چند وقت اخیر بارها در مورد ضرورت جدی گرفتن حفاظت‌های بهداشتی و زدن ماسک صحبت کرده است. او در گفتگو با سی‌ان‍‌‌ان گفته بود: موضوع درباره کمک کردن به افراد درگیر در خط مقدم مبارزه با کرونا است. نباید بگذاریم آنچه در نیویورک اتفاق افتاد، یعنی وجود تنها یک تخت بیمارستان برای ۲ بیمار، تکرار شود. ما باید زمان بخریم. او ادامه داد: ماسک ابزاری مناسب برای پیشگیری است و تاکنون هیچ منبع علمی ندیده‌ام که چیزی خلاف این موضوع بگوید و برای همین درک نمی‌کنم چرا باید زدن یا نزدن این ماسک‌های محل بحث و جدل باشد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است