گیتاریست مشهور گروه «کویین» از آستانه مرگ بازگشت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۶

گیتاریست مشهور گروه «کویین» از آستانه مرگ بازگشت

برایان می گیتاریست و خواننده گروه «کویین» از حمله قلبی اخیرش که نزدیک بود جانش را بگیرد، پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از بی‌بی‌سی، برایان می گیتاریست گروه افسانه ای «کویین» از حمله قلبی اش که می توانست او را به کام مرگ بکشاند، پرده برداشت.

برایان می ۷۲ ساله روز گذشته ۲۵ می آخرین وضعیت سلامتی اش را در یک ویدیوی اینستاگرامی تشریح کرد، او گفت: فکر می کردم خیلی سالم هستم، اما معلوم شد سه تا از رگ های قلبم در معرض خطر مسدود شدن، قرار داشته اند.

می که پس از یک حمله قلبی خفیف، عمل جراحی انجام داد، گفت سلامتی اش را به طور کامل بدست آورده است. او تاکید کرد: اکنون با قلبی که بسیار قوی است قدم به بیرون گذاشته ام، بنابراین فکر می‌کنم برای مدتی وضعیت مناسبی داشته باشم.

برایان می از وضعیت خود به عنوان یک درس برای افرادی که در سالهای پیری زندگی به سر می برند یاد کرد و گفت: ممکن است قلبتان سالم به نظر برسد اما اگر من جای شما باشم آن را چک می کنم.

گیتاریست و خواننده مشهور انگلیسی افزود: من در واقع بسیار به مرگ نزدیک بودم اما نمردم.

ترس و نگرانی برایان می از وضعیت سلامتی اش کمی بعد از انتشار یک نسخه جدید از ترانه مشهور «ما قهرمانیم» به وجود آمد. این ترانه برای کمک به صندوق حمایت سازمان جهانی بهداشت در مقابله با ویروس کرونا منتشر شد. تک آهنگ «ما قهرمانیم» با تغییر نام به «شما قهرمانید» برای ادای احترام به کادر درمان در دوران قرنطینه ضبط شده بود.

گروه کویین یک گروه راک بریتانیایی است که در سال ۱۹۷۱ در شهر لندن شکل گرفت. این گروه بیشتر با نام فردی مرکوری خواننده نامدار بریتانیایی به یاد آورده می شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است