همخوانی حسام‌الدین سراج و مجید مظفری برای کادر درمانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۰۱

همخوانی حسام‌الدین سراج و مجید مظفری برای کادر درمانی

«فصل عاشقی» حاصل همخوانی و همسرایی حسام‌الدین سراج، فاضل جمشیدی، مجید مظفری، علیرضا بهرامی، محسن غلامی و گروهی از نوازندگان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، قطعه موسیقایی «فصل عاشقی» حاصل همخوانی و همسرایی حماسی – عاشقانه حسام‌الدین سراج، فاضل جمشیدی، مجید مظفری، علیرضا بهرامی، محسن غلامی و گروهی از نوازندگان، به پرستاران و پزشکانی تقدیم شد که در دوران مواجهه با ویروس کرونا، با ایثار و از جان گذشتگی، از مردم و وطن خویش دفاع می‌کنند.

در این اثر که همزمان با حلول عید فطر به شهیدان و ایثارگران جبهه سلامت تقدیم شده است، حسام‌الدین سراج و فاضل جمشیدی همخوانی کرده‌اند و مجید مظفری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر برای نخستین‌بار شعر دکلمه کرده است.

شعر این اثر را علیرضا بهرامی سروده و میکس و مسترینگ موسیقی نیز برعهده محسن غلامی بوده است.

طبق آمارهای اعلام شده، بیش از یکصد نفر از کادر درمانی کشور در مواجهه با ویروس کرونا جان خود را از دست داده و حدود هشتصد نفر از آنان نیز به این ویروس مبتلا شده‌اند.

در اثر موسیقایی «فصل عاشقی» که به ابتکار بنیاد شهید و امور ایثارگران تولید شده است، این نوازندگان همکاری داشته‌اند: سامان محمد نبی (ویلن)، علیرضا احمدی (تار و سه‌تار)، حسین رودگر (گیتار و خط درامز)، مهدی عیوقی (دف) و رؤیا باقرزاده (سنتور و تار باس). بهروز کاشی‌ساز نیز صدابرداری اثر را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است