رسانه‌ها با انتشار اخبار زرد به دنبال مخاطب هستند/ حرکت «صبا» در مسیر درست است | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۶
عباس غزالی در گفتگو با صبا:

رسانه‌ها با انتشار اخبار زرد به دنبال مخاطب هستند/ حرکت «صبا» در مسیر درست است

عباس غزالی معتقد است مجموعه رسانه‌ای صبا در راستای اهداف خود قوی عمل می‌کند و دغدغه انتشار اخبار درست را دارد.

عباس غزالی بازیگر سریال «وضعیت سفید» در گفتگو با خبرگزاری صبا، با توجه به هشتمین سالگرد این مجموعه رسانه‌ای درباره وظیفه یک رسانه فرهنگی عنوان کرد: یک رسانه فرهنگی باید اخبار را دقیق، به روز و درست منتشر کند.

بازیگر سریال «مادرانه» درباره نحوه عملکرد رسانه‌های فرهنگی بیان کرد: زمانی که در کنار کلمه رسانه، فرهنگ نیز قرار می‌گیرد این توانایی را به آن می‌دهد تا باعث ارتقای فرهنگ یک جامعه شود و این باعث ناراحتی است که رسانه‌های فرهنگی در حال حاضر به شکل درستی انتظارات را برآورده نمی‌کنند.

وی افزود: جذب مخاطب بیشتر در بعضی رسانه‌های فرهنگی باعث می‌شود که با بعضی شیطنت‌های مطبوعاتی و انتشار اخبار زرد موافقت شود اما این دسته از رسانه‌ها مانا نخواهند شد و در مسیری قرار خواهند گرفت که مخالف با رسالت یک رسانه است.

این بازیگر با اشاره به اینکه جذب مخاطب به هر قیمتی مخاطب واقعی را به سمت آن رسانه هدایت نمی‌کند، توضیح داد: رسانه‌هایی که درست و دقیق و کاملا خالصانه در مسیر انتشار اخبار جلو می‌روند شریف هستند و قطعا در جامعه و در ذهن مخاطب تاثیر گذار خواهند بود.

غزالی در پایان گفت: با «صبا» از زمان انتشار روزنامه آن آشنا هستم و فکر می‌کنم این مجموعه رسانه‌ای در ابتدای ورود خود به شکلی عمل کرد که رسانه‌هایی که پیش از آن در حوزه فرهنگی درحال فعالیت بودند را پشت سر گذاشت و پس از هشت سال همچنان در مسیر درستی قرار دارد و در راستای اهداف خود قوی عمل می‌کند. اخبار را به درستی و دقیق به مخاطب خود ارائه می‌دهد و من این نگاه را اول به عنوان یک شهروند و در کنار آن به عنوان یک هنرمند به این رسانه دارم.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است