بازیگر «بچه مهندس» خواننده شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱

بازیگر «بچه مهندس» خواننده شد

اولین قطعه موسیقی روزبه حصاری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با عنوان «بی‌مقصد» منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری صبا، اولین قطعه روزبه حصاری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با عنوان «بی‌مقصد» در سایت‌های موسیقی کشور منتشر شد. روزبه حصاری که مدت‌ی است در زمینه موسیقی و خوانندگی فعالیت دارد اولین قطعه خود را با حال و هوای مجموعه «بچه‌ مهندس» اجرا کرده است.
روزبه حصاری در صفحه اینستاگرامش قطعه بی‌مقصد را پست کرده و نوشته است: «از زمانی که یادم میاد، موسیقی جزو دغدغه‌هام بوده؛ تو این چندسال هم هر زمان مجالی پیدا کردم نزد بزرگان عرصه موسیقی کشور، شاگردی کردم و می‌کنم. خوشحالم که به کمک رفیق قدیمی‌ام «میلاد جوزی»  هم‌زمان با لطفِ بی‌دریغ شما به مجموعه «بچه‌مهندس» این برگ سبز رو تقدیم‌تان می‌کنم. نمى‌دونم چطوری از مهر و محبتی که این مدت نسبت به من داشتید تشکر کنم. سپاس ویژه از علیِ غفارى عزیز و اعتماد ایشان. و ممنونم از تک‌تک عوامل درخشان مجموعه بچه مهندس. قدردانِ رفقایى هستم که شانه به شانه و با مهری بی‌دریغ در این پروسه دست یارى دادند.امیدوارم این هدیه ناقابل رو در آستانه عید سعید فطر دوست داشته باشید و برای گوش‌های شما عزیزان، امانت‌دار خوبی باشم…»
قطعه «بی‌مقصد» با صدای روزبه حصاری، تنظیم و میکس و مستر: میلاد جوزی، شاعر و آهنگساز: هادی جولانی، ویولون: بابک ایمانی، گیتار: علیرضا الیاسوند و ویدئو: نیماکزازی تولید شده است.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است