رسالت یک رسانه فعالیت صادقانه است/ «صبا» برای هنر ارزش قائل است | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۴
امیرعلی دانایی در گفتگو با صبا:

رسالت یک رسانه فعالیت صادقانه است/ «صبا» برای هنر ارزش قائل است

امیرعلی دانایی بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است که رسالت یک رسانه فعالیت صادقانه است و مجموعه «صبا» اخبار را به درستی منتشر می کند.

امیرعلی دانایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرگزاری صبا با توجه به هشتمین سالگرد این مجموعه رسانه‌ای درباره اهمیت یک رسانه فرهنگی گفت: فعالیت بعضی از رسانه‌ها فقط محدود می‌شود به انتشار اخبار زرد و پرداختن به مسائلی که فقط باعث ایجاد حاشیه برای هنرمندان می‌شود و این اتفاق برای نسل‌های جدید و بعد از ما مضر است زیرا توجه آن‌ها را درگیر مسائلی می‌کنند که از اهمیتی برخوردار نیستند.

بازیگر فیلم سینمایی «بی وزنی» درباره وظیفه یک رسانه فرهنگی عنوان کرد: زمانی که یک رسانه تلاش کند تا در زمینه فرهنگی به اصل راستی و صداقت در اخبار خود پایبند باشد و با بی‌توجهی به مسائل کم اهمیت و حاشیه‌ساز و پرداختن به مسائل مهم فرهنگی پیش رود، آنگاه می‌توان گفت که رسالت خود را انجام داده‌ است.

دانایی در پایان تاکید کرد: رسانه صبا با توجه به اینکه به شکل تخصصی اخبار فرهنگی را پوشش می‌دهد همیشه اخبار را به شکل خالصانه و درستی منتشر می‌کند و مانند بعضی رسانه‌ها که در انتخاب خبرهای خود فرق می‌گذارند فعالیت نمی‌کند و برای اهالی فرهنگ و هنر به یک شکل ارزش قائل هستند.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است