سرمایه گذاران را از سینما نرانید/ لزوم حمایت تماشاگران از فیلم های اجتماعی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۳
در اکران خصوصی فیلم «سرکوب» مطرح شد؛

سرمایه گذاران را از سینما نرانید/ لزوم حمایت تماشاگران از فیلم های اجتماعی

محمدصادق رنجکشان سرمایه گذار فیلم سینمایی «سرکوب» در اکران خصوصی این فیلم از اهالی سینما خواست با سرمایه گذاران قهر نکنند و باعث رانده شدن سرمایه گذاران از سینما نشوند.

به گزارش صبا، اکران خصوصی فیلم سینمایی «سرکوب» به کارگردانی رضا گوران و تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی با حضور اهالی سینما و تئاتر، شب گذشته ۵ مرداد ماه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

پیش از آغاز فیلم، رضا گوران کارگردان «سرکوب» به همراه عوامل و بازیگران فیلم، حبیب اسماعیلی تهیه‌کننده و محمدصادق رنجکشان سرمایه گذار روی صحنه رفت و از میزبانی خوب اهالی سینما برای او که از تئاتر به این عرصه آمده است، تشکر کرد و با تقدیر از تهیه‌کننده، سرمایه‌گذار و تمامی افرادی که در این پروژه حضور داشتند،‌ گفت: همه عوامل، شرایط آرام و مناسبی را برای تولید و ساخت این فیلم فراهم کردند که بدون حضور هریک از آنها به ثمر نشستن این پروژه ممکن نبود.

وی با اشاره به اکران «سرکوب» گفت: ما ساختار فیلم را به نفع اکران حفظ کردیم و اجازه ندادیم که فیلم به خاطر جشنواره آسیب ببیند.

محمدصادق رنجکشان سرمایه‌‌گذار «سرکوب» از اهالی سینما خواست با سرمایه قهر نکنند و در شرایطی که حتی بانک‌ها هم نمی‌توانند به سینماگران کمک کنند و وضعیت اقتصادی سینما سخت و مشکل‌ است باعث رانده شدن سرمایه‌گذاران و سرمایه آنها از سینما نشوند.

حبیب اسماعیلی از تماشاگران خواست از فیلم‌هایی با موضوعات اجتماعی مانند «سرکوب» حمایت کنند تا این فیلم‌ها هم بتوانند مانند آثار کمدی در گیشه موفقیت کسب کنند.

تهیه کننده «سرکوب» به شرایط نابرابر اکران فیلم‌های روی پرده اشاره و اظهار کرد: همه تیزرهای تلویزیونی که به «سرکوب» اختصاص داده شده، همراه با تبلیغات دیگر و زیرنویس، تنها به چهل تیزر می‌رسد و امیدواریم شرایط به گونه ای باشد که همه فیلم‌ها از امکانات تبلیغاتی یکسانی برخوردار باشند.

رویا افشار هم طی سخنان کوتاهی از حبیب اسماعیلی و محمدصادق رنجکشان تشکر کرد که پشت فیلم را خالی نکردند.

رویا افشار، سارا بهرامی،‌ پردیس احمدیه از بازیگران فیلم در این مراسم حضور داشتند و باران کوثری و الهام کردا به دلیل حضور در دو نمایشی که در حال حاضر روی صحنه است، از حضور در این مراسم بازماندند.

رخشان بنی‌اعتماد، فریدون جیرانی، کمال تبریزی،‌ رضا کیانیان، سید جمال ساداتیان‌، جواد نوروزبیگی، جهانگیر کوثری، پانته‌آبهرام، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، هوشنگ گلمکانی، عباس یاری، نگار اسکندرفر، بهرام دهقانی، خسرو دهقان و… از مهمانان حاضر در این مراسم بودند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است