انتشار اخبار درست وظیفه مهم رسانه‌‎هاست/ اخبار زرد در «صبا» جایی ندارد

نسیم ادبی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا با اشاره به هشتمین سالگرد مجموعه رسانه‌ای صبا نظر خود را درباره شاخصه های رسانه فرهنگی گفت: از نظر من، مهم‌ترین ویژگی‌های یک رسانه فرهنگی این است که اخبار را به صورت درست، مطمئن و به‌جا منتشر کند ولی متاسفانه به روزگاری رسیده ایم که رسانه‌ ها برای رقابت با یکدیگر و بیشتر دیده شدن، خبرهایی را که حتی تنظیم درستی ندارند منتشر می‌کنند.

وی افزود: وظیفه یک خبرگزاری این نیست که خبری را منتشر کند که باعث تشویش اذهان شود بلکه باید خبرهای درست را نشر دهد و هیچ رقابتی نباید جای این رسالت مهم را بگیرد.

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره انتظارات خود از یک رسانه فرهنگی بیان کرد: آگاه شدن از اتفاقات روز، شروع پروژه ها و دیگر فعالیت‌های فرهنگی-هنری بسیار مهم است و زمانی که یک رسانه همه این موارد را پوشش می‌دهد، می تواند نیاز مخاطب را یکجا برآورده کند.

وی با اشاره به این که مخاطب مجموعه رسانه‌ای صبا است، ادامه داد: خبرگزاری صبا یکی از رسانه‌هایی است که دوستش دارم، قبل‌تر نیز با آن گفت‌وگوهایی انجام داده‌ام و این خبرگزاری همیشه اخبار هنری را به خوبی اطلاع رسانی می کند.

ادبی در پایان تاکید کرد: صفحه اینستاگرامی خبرگزاری صبا را دنبال می‌کنم و صبا جزو رسانه‌هایی است که سریع‌تر از دیگر صفحات مجازی برای انتشار اخبار اقدام می‌کند. مجموعه رسانه‌ای صبا بدون آن که خبر زردی را نشر دهد، همه اخبار مهم را پوشش می‌دهد که این اتفاق خوبی است و به عقیده من، این رسانه تاکنون خوب و موفق عمل کرده است.

دلارام صادقی

انتهای پیام/