خاله شادونه مهمان «به خانه برمی‌گردیم» می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۴

خاله شادونه مهمان «به خانه برمی‌گردیم» می‌شود

ویژه‌برنامه «به خانه بر می‌گردیم» به مناسبت عید فطر در روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح از شبکه ۵ سیما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، ویژه‌برنامه «به‌خانه بر می‌گردیم» یکشنبه ۴ خرداد‌‌ماه حوالی ساعت ۱۰ صبح پخش خواهد شد. این برنامه پس از چند هفته که در کنداکتور عصرگاهی شبکه ۵ قرار گرفته بود دوباره صبح‌های روز نیز تعطیل مهمان خانه‌های مردم خواهد شد.

این ویژه‌برنامه با اجرای مسعود روشن‌پژوه و فریبا باقری و به همراهی شهرام نیکیار روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود.

در برنامه ویژه عید فطر یکشنبه ۴ خردادماه ملیکا زارعی «خاله شادونه» به همراه تعدادی از کودکان به استودیو می‌آیند تا مهمانی «به خانه بر می‌گردیم» برگزار شود.

همچنین خواننده جنوبی کشور ایرج کلهر به همراه گروه خود دیگر مهمانان ویژه‌برنامه عید فطر «به‌خانه بر می‌گردیم» هستند و  در کنار آن‌ها «سعدالله نصیری» خواننده کردزبان نیز برای مخاطبان ترانه‌هایی را اجرا می‌کند.

علی صدرا کارشناس مهارت‌های زندگی که در هر برنامه سلسله بحث‌هایی درباره مهارت‌های زندگی مطرح می‌کند در این دو روز قرار است راه‌های تازه‌ای برای زندگی بهتر به علاقه‌مندان خود آموزش دهد. آزاده ربیعی مربی عروسک‌ساز برنامه «به خانه بر می‌گردیم» و رزیتا محمدپور هنرمند رزین‌کار نیز دیگر هنرمندانی هستند که به مهمانی «به خانه بر می‌گردیم» دعوت شده‌اند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است