۳ طرح فیلمنامه سینمایی دارم/ از سرگیری بازی در «ایل‌دا»

مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا اظهار کرد: سه طرح سینمایی با محوریت موضوعات اجتماعی دارم که به زودی نگارش سناریوی آنها آغاز خواهد شد، البته قرار بود بسیار پیشتر از حالا این کارها تولید شود، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا روند اجرایی متوقف شد. این سه کار قرار است در دفتر مستانه مهاجر از هفته آینده به پیش تولید نزدیک شوند.

وی افزود: نگارش فیلمنامه یکی از این طرح ها توسط امید سهرابی آغاز شده است.

مظفری درباره پروژه هایی که در آنها بازی کرده است، خبر داد: در سریالی با نام «ایل‌دا» به کارگردانی راما قویدل مشغول بازی بودم که به واسطه شیوع بیماری کرونا ادامه کار برای مدتی متوقف شد و ما امیدوارم به زودی شاهد آغاز ادامه کار باشیم.

این بازیگر درباره پیشنهادهای سینمایی این روزهایش گفت: دو کار سینمایی هم پیشنهاد شد، اما آنها را جدی نگرفتم چون شرایط پیش آمده نشان می‌داد این کارها به خط تولید نخواهد رسید.

وی درباره تجربه کارگردانی خود هم چنین بیان کرد: «قلب‌های ناآرام» اولین و اخرین فیلمی بود که آن را کارگردانی کردم. این فیلم اولین کار درباره خوانندگان زیرزمینی بود، اما به دلیل مشکلاتی که برای تهیه‌کننده پیش آمد اکران فیلم به سرانجام درستی نرسید. بعد از این کار دیگر ترجیح می‌دهم این اتفاق رخ ندهد، ولیکن این آمادگی را دارم به محض دریافت فیلمنامه و امکانات خوب باز هم پشت دوربین قرار گیرم.

انتهای پیام/