فراخوان جشنواره جهانی موسیقی سنتی/ ایرانی‌ها هم می‌توانند شرکت کنند

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از سایت خانه موسیقی، فراخوان جشنواره جهانی موسیقی سنتی «world folk vision» به عنوان یکی از بزرگترین رویداد مجازی فرهنگی منتشر شد.
«world folk vision» به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی جهانی با توجه به انتشار ویروس کرونا بصورت مجازی برگزار می‌شود و علاقمندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند درخواست و ویدیوهای خود را ارسال کنند.

این فستیوال در سه شاخه موسیقی، آواز و رقص برگزار خواهد شد و در هر شاخه یک برنده معرفی می‌شود.

انتخاب برندگان بر اساس رای گیری آنلاین عمومی و هیات داوران براساس ویدیوهای ارسال شده انجام می‌گیرد و شرکت‌کنندگان از پرداخت هرگونه وجهی برای شرکت معاف هستند.

شرکت‌کنندگان 1 تا 29 می برای ثبت‌نام در این فستیوال فرصت دارند و از 10 تا 30 می صلاحیت اولیه شرکت کنندگان در فستیوال بررسی و 31 می اسامی راه یافتگان اولیه مشخص می‌شود.

از 1 تا 15 ژوئن رای گیری عمومی برای انتخاب فینالیست‌ها برگزار و 16 ژوئن رای گیری هیات داوران انجام می‌شود.

17 ژوئن اسامی فینالیست‌های فستیوال مشخص می‌شود و از 18 تا 28 ژوئن رای گیری عمومی برای فینالیست‌ها خواهد بود.

رای گیری داوران برای انتخاب برنده میان فینالیست ها هم 19 ژوئن برگزار می شود. اول جولای نیز اسامی برندگان این فستیوال مشخص می شود.

اعضای هیات داوران فستیوال 11 نفرند که یک هفته مانده به آغاز رای گیری اسامی آن‌ها اعلام خواهد شد.

اگر شرایط برای اجرا در ماه‌های نوامبر و دسامبر مهیا باشد کنسرت، نمایش و مراسم اهدای جوایز برگزار و در غیر این صورت به زمان دیگری موکول می‌شود.

همه شرکت‌کنندگان می‌توانند در کنسرت این مراسم شرکت کنند و همه هزینه‌های سفر و … توسط کمیته برگزاری و اسپانسر پرداخت می‌شود.

در ثبت نام آنلاین مواردی از قبیل اطلاعات شخصی، تلفن، ایمیل، آدرس شبکه های اجتماعی، لینک ویدیو ها در سایت یوتویوب و بیوگرافی کامل شرکتکنندگان باید ثبت شود.

سن شرکت کنندگان در این رویداد فرهنگی باید حداقل 16 سال باشد.

مدت زمان ویدیوهای ارسالی برای این فستیوال باید کمتر 4 دقیقه باشد و برای گروه‌های موسیقی، سرپرست این گروه‌ها می‌توانند درخواست شرکت در فستیوال را ارسال کنند.

استانداردهای تکنیکی ویدیو نیز باید در ارسال ویدیوها حفظ شود و درخواست‌کنندگان موظفند حقوق مربوط به کپی رایت را رعایت کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به سایت رسمی فستیوال http://www.worldfolk.vision مراجعه و همچنین درخواست‌های خود را به ایمیل رسمی فستیوال info@worldfolk.vision ارسال کنند.

انتهای پیام/