تیزر تاک‌شوی طنز مجید صالحی منتشر شد/ پخش «ام‌شو» از امشب | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۲۷

تیزر تاک‌شوی طنز مجید صالحی منتشر شد/ پخش «ام‌شو» از امشب

تاک شوی زنده و طنز «اِم شو» با کارگردانی و اجرای مجید صالحی از امشب در فضای مجازی پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی،تیزر تاک شوی زنده و طنز «اِم شو» که با کارگردانی و اجرای مجید صالحی، از شنبه شب ۳ خردادماه در فضای مجازی آغاز می‌شود، منتشر شد.

این تیزر ساخته پیام قربانی است و برنامه‌ «ام شو» نیز اولین تاک شوی استودیویی هفتگی و طنز در ایران است که به صورت زنده، فقط در فضای مجازی پخش می‌شود و پخش تلویزیونی ندارد.

این برنامه طنزِ گفت‌وگو محور که شامل آیتم‌های بسیار متنوعی است، هر هفته شنبه‌ها ساعت ۹ شب در فضای مجازی میزبان اهالی شاخص سینما، تئاتر، موسیقی و ورزش است. علاوه بر گفت‌وگوی مجید صالحی با مهمانان، سامان احتشامی از استادان موسیقی کشور نیز در برنامه حضور دارد و برای مخاطبان به صورت زنده می‌نوازد.

«ام شو» در ویترین استودیو و به صورت کاملا خصوصی و مستقل تهیه می‌شود و کارگردانی و اجرای آن بر عهده مجید صالحی است. همچنین فواد صفاریان‌پور کارگردانی تلویزیونی برنامه را برعهده دارد.

تمام بخش‌های این برنامه ۵۲ دقیقه‌ای، طنز و سرگرم کننده است و اعضای اتاق فکر برنامه متشکل از سیامک احصایی، منصور ضابطیان، امین انتظاری، سیدحسین هادیان‌فر، نسیم قاضی زاده، ابوالفضل کاهانی، نیک یوسفی، رضا بهاروند و راحیل فلاح‌فر در حال برنامه‌ریزی برای گنجاندن بخش‌هایی جذاب درباره دغدغه‌ها و چالش های حضور در فضای مجازی هستند.

قسمت اول از فصل اول «ام شو» امشب ۳ خردادماه‌ ساعت ۹ شب از لایو اینستاگرام، آپارات و یوتیوب برای ایرانیان داخل و خارج از کشور پخش خواهد شد و پس از آن، نسخه اصلی برنامه به همراه پشت صحنه‌ و آیتم‌های ویژه آن، در سامانه‌های پخش آنلاین فیلیمو و نماوا و همچنین یوتیوب در دسترس مخاطبان است.

«ام شو» اولین برنامه‌ استودیویی و بیگ پروداکشن ویژه فضای مجازی در ایران است که به صورت زنده در پلتفرم‌های داخلی و خارجی پخش می‌شود.

تیزر «ام شو» را اینجا ببینید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است