نویسنده «ملت عشق» قصه «دختری به نام شمعدونی آدامسی» را روایت کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۸

نویسنده «ملت عشق» قصه «دختری به نام شمعدونی آدامسی» را روایت کرد

رمان نوجوان «دختری به نام شمعدونی آدامسی» اثر الیف شافاک با تیراژ 1100 توسط انتشارات قدیانی وارد بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، رمان «دختری به نام شمعدونی آدامسی» اثر الیف شافاک با ترجمه الناز هودی توسط انتشارات قدیانی وارد بازار کتاب شد.

شمعدانی، دختربچه‌ای باهوش و کنجکاو است که کتاب خواندن را خیلی دوست دارد. او با خودش فکر می‌کند که فهماندن بعضی چیزها برای بزرگترها چقدر سخت است. یکی از چیزهایی که شمعدانی خیلی دوست دارد کتاب اطلسی است که پدرش برای او خریده و همیشه آن را همراه خود دارد.

در اطلس تصویر کشورهایی را می‌بیند که خیال دارد در بزرگی به آن‌جاها سفر کند. در مقایسه با هم سن و سالانش بیشتر به طبیعت علاقه‌مند است و فکر می‌کند که انسان‌ها باید نسبت به محیط زندگیشان بیشتر احساس مسئولیت داشته باشند. این موضوع که بزرگترها خانه‌ای را که در آن زندگی می‌کنند، تمییز نگه داشته ولی شهر و خیابان‌ها را کثیف می‌کنند برای او قابل درک نیست.

الیف شافاک نویسنده رمان معروف «ملت عشق» است.

انتشارات قدیانی رمان نوجوان «دختری به نام شمعدونی آدامسی» را در ۱۲۸ صفحه، تیراژ ۱۱۰۰ نسخه با قیمت ۱۶۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

همچنین برای تهیه این کتاب علاوه بر مراجعه به کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی www.ghadyani.org نشر قدیانی نیز مراجعه کنید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است