استقلال مهم‌ترین ویژگی هر رسانه است/ «صبا» جسورتر باشد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۳
ابراهیم ابراهیمیان در گفتگو با صبا:

استقلال مهم‌ترین ویژگی هر رسانه است/ «صبا» جسورتر باشد

ابراهیم ابراهیمیان کارگردان سینما نظر خود را درباره ویژگی‌های یک رسانه و همچنین عملکرد مجموعه رسانه‌ای صبا بیان کرد.

ابراهیم ابراهیمیان نویسنده و کارگردان سینما در هشتمین سالگرد تاسیس مجموعه‌ رسانه‌ای صبا در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره مهم‌ترین ویژگی‌های یک رسانه فرهنگی گفت: به عقیده من مهم‌ترین ویژگی رسانه‌ها، مستقل بودنشان است. متاسفانه چندین سال است که به واسطه رانت و پول‌های کثیفی که وارد سینما شده، برخی رسانه‌ها خودشان را به این منابع مالی سپرده‌اند و در نتیجه اخبار نادرستی را منتشر می‌کنند و افکار عمومی را به سمت و سویی که منفعت کلان سرمایه‌ها یا سرمایه‌گذاران است، پیش می‌برند.

وی افزود: فکر می‌کنم در کنار استقلال رسانه‌ها، شجاعت هم یکی از ویژگی‌های مهمی است که اگر در رسانه‌ای وجود داشته باشد، می‌تواند هویت مستقل خود را حفظ کرده و کارش را پیش ببرد.

کارگردان «پیلوت» با اشاره به انتظارات خود از یک رسانه فرهنگی ادامه داد: من از یک رسانه فرهنگی و هنری انتظار دارم تا بی‌طرف باشد یعنی سوگیری نداشته باشد و کاملا شفاف عمل کند.

وی نظر خود را درباره مجموعه رسانه‌ای صبا بیان کرد: یادم است که مجموعه صبا در سال ۹۱ به سردبیری محمدرضا شفیعی تاسیس شد و از همان سال ها این رسانه را دنبال کرده ام و به عقیده من اگر در مسایل خنثی عمل نکنید جذاب تر خواهید بود.

کارگردان «دابلند» در پایان تاکید کرد: البته در این اوضاعی که رسانه‌ها به دلیل مسایل مالی یکی پس از دیگری تعطیل می‌شوند، مجموعه رسانه‌ای صبا توانسته خودش را سر پا نگه‌ دارد و این موضوع قابل تشکر است، اما جسارت بیشتری را از صبا انتظار دارم و امیدوارم که این مجموعه در ادامه راه خسته نشود و همچنان پرقدرت به کار خود ادامه دهد.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است