نشر آموت «بخشنده ستارگان» را منتشر کرد/ زنانی برابر جامعه مردسالار | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۱

نشر آموت «بخشنده ستارگان» را منتشر کرد/ زنانی برابر جامعه مردسالار

رمان «بخشنده ستارگان» نوشته جوجو مویز به ترجمه مریم مفتاحی به تازگی از نشر آموت منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، رمان «بخشنده ستارگان» نوشته جوجو مویز و با ترجمه مریم مفتاحی توسط نشر آموت به تازگی منتشر شده است.

در خلاصه داستان این کتاب آمده است: «این رمان داستان چند زن است که با هم عهد می‌بندند تا به مردمی که تا به حال کتاب نخوانده‌اند، کتاب برسانند و آن‌ها را با دنیایی ناشناخته آشنا کنند. در این راه مردانی، عاشق این زنان می‌شوند و …»

«بخشنده‌ ستارگان» داستان زنانی است که می‌دانند فقط باید به خود تکیه کنند و روی پای خود بایستند. زنان قهرمانی که با شور و حال و عشق خود در برابر جامعه‌ مردسالار می‌ایستند و کوتاه نمی‌آیند و می‌کوشند به حقوقی برابر دست یابند. آن‌ها به حقارت تن نمی‌‌دهند و می‌کوشند دوشادوش مردان قدم بردارند و به جایگاه واقعی خود برسند. این زنان قهرمان راه خود را در زندگی می‌یابند و بی‌آنکه مرد را از زندگی خود حذف کنند یا با آن‌ها ستیزه‌جویی داشته باشند، به استقلال فکری می‌رسند و در اوج خودباوری و برابری‌طلبی، دل به مردها می‌بندند و می‌دانند برای رسیدن به تکامل می‌بایست راه عشق‌ورزی در پیش بگیرند.

پیش از این از جوجو مویز رمان‌هایی با نام «من پیش از تو»، «پس از تو» و… با ترجمه مریم مفتاحی از نشر آموت منتشر شده است.

رمان «بخشنده‌ ستارگان» نوشته‌ جوجو مویز و با ترجمه‌ مریم مفتاحی در ۵۶۰ صفحه و به قیمت ۶۵۰۰۰ هزار تومان توسط نشر آموت به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است