رمان جدید بیل کلینتون منتشر می شود/ همکاری مجدد آقای نویسنده و رییس جمهور | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۱
سال 2021؛

رمان جدید بیل کلینتون منتشر می شود/ همکاری مجدد آقای نویسنده و رییس جمهور

بیل کلینتون رییس جمهوری اسبق آمریکا برای نوشتن رمان سیاسی دیگری با جیمز پترسون همکاری می کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اسوشیتدپرس، بیل کلینتون رییس جمهوری اسبق آمریکا و جیمز پترسون نویسنده شناخته شده آمریکایی، پس از نوشتن پرفروش ترین رمان بزرگسالانه سال ۲۰۱۸، برای نوشتن یک رمان هیجان‌انگیز سیاسی دیگر با یکدیگر همکاری می کنند.

ناشران این کتاب روز پنجشنبه ۲۱ می اعلام کردند که رمان تازه «دختر رییس جمهوری» به قلم بیل کلینتون و جیمز پترسون ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ منتشر می شود.

بیل کلینتون در بیانیه ای درباره انتشار این کتاب گفت: هرگز تصورش را هم نمی‌کردم با یک استادِ قصه گو همچون جیم (پترسون) آن هم در کم ‌تر از دو سال کتاب بنویسم.

رییس جمهوری اسبق آمریکا درباره استقبال از رمان قبلی نیز گفت: من از موفقیت کتاب اول («رییس جمهور گم شده است») ممنونم و معتقدم که خواننده ها از خواندن «دختر رییس ‌جمهوری» نیز به همان اندازه که من از کار روی آن لذت می برم، لذت خواهند برد.

جیمز پترسون یکی از پرکارترین نویسنده های دنیا که اکنون ۷۳ ساله است نیز درباره نوشتن این رمان هیجان‌انگیز سیاسی در صفحه پروفایلش نوشت: کار کردن با پرزیدنت (رییس ‌جمهور) کلینتون یک بخش برجسته در حرفه من بوده ‌است و من از این که دوباره فرصتی برای نوشتن مجدد با او دارم هیجان‌ زده هستم.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است