«افسون افسانه» به کشور روسیه رفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۸

«افسون افسانه» به کشور روسیه رفت

پنج شنبه اول خرداد شنونده افسانه «سادکو» در برنامه «افسون افسانه» رادیو نمایش باشید.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، «سادکو» که افسانه‌ای روسی است توسط سهیلا خدادادی تنظیم رادیویی شده است و در خلاصه داستان آن آمده است: در روستایی دورافتاده، جوان فقیری به نام «سادکو» زندگی می کرد. سادکو گاهی با کشاورزی و گاهی با چوپانی برای دیگران اموراتش را می گذراند.

یک روز که در حال کشاورزی بود مرد نوازنده‌ای به او نزدیک شد که ساز گوسلی می‌نواخت. سادکو از صدای ساز خیلی خوشش آمد و مرد نوازنده زمان رفتن، گوسلی را به سادکو داد و سادکو بعد از مدتی نوازنده ماهری شد و آوازه شهرتش در هر کوی و برزنی پیچیده بود تا اینکه مسیر زندگی سادکو با یک اتفاق تغییر کرد.

افسانه «سادکو» به روایت شیرین سپهراد و با بازی امیر زنده دلان، مهین نثری، قربان نجفی، محمد رضاعلی، کامیار محبی، امیر فرحان نیا و گلچهره زند در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

این افسانه به تهیه کنندگی زهرا عبدالله زاده، کارگردانی بهرام سروری نژاد، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری محمدرضا محتشمی و افکتوری محمد رضا قبادی‌فر هر پنجشنبه ساعت ۲۲:۴۵ از رادیو نمایش پخش می‌شود و تکرار آن جمعه ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است