فراخوان نوزدهمین دوره جایزه ادبی «صادق هدایت» | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۱

فراخوان نوزدهمین دوره جایزه ادبی «صادق هدایت»

اطلاعیه نوزدهمین دوره جایزه ادبی «صادق هدایت» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، نوزدهمین دوره جایزه «صادق هدایت» توسط دفتر هدایت برگزار می‌شود. شرایط شرکت در این رقابت ادبی به شرح زیر است:

هر نویسنده می‌تواند فقط یک داستان کوتاه منتشر نشده و کاملا بکر خود را که مورد هیچ گونه استفاده‌ای قرار نگرفته برای شرکت در مسابقه ارسال کند و داستان ارسالی نباید از هزار کلمه کمتر و از چهار هزار کلمه بیشتر باشد و این داستان از طریق آدرس ایمیل دفتر هدایت jahangirhedayat@gmail.com قابل ارسال است.

نویسندگانی که در این مسابقه شرکت می‌کنند لازم است توجه کنند تا تعیین برندگان و نیز انتخاب داستان‌ها برای چاپ در مجموعه آثار برگزیده از درج داستان ارسالی خود در کتاب‌ها، نشریات و سایت‌های اینترنتی و یا ارسال برای مسابقه داستان‌نویسی دیگر خودداری کنند. در غیر این صورت داستان فرستاده‌شده در مسابقه شرکت داده نمی‌شود.

نویسندگان داستان‌ها لازم است شماره تلفن تماس، آدرس کامل پستی، تلفن همراه و ایمیل خود را همراه داستان ارسالی به دفتر هدایت اعلام کنند و در صورت تغییر، مراتب را به دفتر هدایت اطلاع دهند. داستان‌هایی که فاقد اطلاعات یادشده باشند در مسابقه شرکت نخواهند کرد.

ارسال داستان برای این مسابقه به این معنی است که نویسنده در صورت انتخاب، رضایت خود را برای چاپ داستان ارسالی در مجموعه داستان‌های برگزیده اعلام کرده است و دفتر هدایت مجاز به ویرایش داستان‌ها است. داستان‌های ارسالی پس گرفته نخواهند شد.

داستانک، داستان بدون عنوان یا نام نویسنده و یا با نام مستعار نویسنده اصلا پذیرفته نمی‌شود.

علاقه‌مندان و فارسی زبانان از کشورهای همسایه و دیگر کشورها می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و مهلت ارسال آثار تا ساعت ۱۲ شب ۳۰ مهرماه ۱۳۹۹ است. داستان‌های برتر و اسامی برندگان و اهدای جوایز در مراسم بهمن ماه ۱۳۹۹ اعلام می‌شود. جوایز برندگان خارج از کشور به نماینده آن‌ها اهداء خواهد شد.

نام داوران در مراسم پایانی اعلام خواهد شد و به داستان‌های برگزیده به انتخاب هیات داوران تندیس صادق هدایت یا لوح تقدیر اهداء می‌شود.

دفتر صادق هدایت می‌تواند با همکاری ناشران داخل یا خارج از کشور مجموعه بهترین داستان‌های مسابقه را چاپ و منتشر کند.

علاقه‌مندان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند صبح‌ها با دفتر هدایت با شماره ۲۲۵۵۶۶۰۷ تماس بگیرند و یا از طریق ایمیل jahangirhedayat@gmail.com اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    116/456/613/000
  • بی‌بدن
    29/124/595/500
  • سال گربه
    22/990/893/000
  • آپاراتچی
    4/487/940/000
  • مست عشق
    4/412/845/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/740/683/000
  • پرویزخان
    3/334/649/500
  • نوروز
    3/241/621/000
  • آسمان غرب
    3/219/361/000