«فضولی نباشه» برنامه جدید رادیو صبا شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۰۶

«فضولی نباشه» برنامه جدید رادیو صبا شد

«فضولی نباشه» عنوان برنامه‌ای جدید از رادیو صبا است که در قالب طنز و با هدف تعامل با مخاطبان پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه طنز «فضولی نباشه» عنوان برنامه جدیدی در رادیو صبا است که روزهای فرد ساعت ۱۶:۱۵ روی آنتن می‌رود.

محمد امرایی طراح و تهیه کننده «فضولی نباشه» درباره این برنامه گفت: با هدف ایجاد ارتباط تنگاتنگ با مخاطبان سعی داریم با بهره گیری از فعل فضولی کردن در قالبی طنز و بیان مسایل و پرسش‌هایی طنزآمیز، فضایی شاد و مفرح در برنامه «فضولی نباشه» فراهم کنیم.

وی درباره بخش های مختلف این برنامه بیان کرد: برنامه «فضولی نباشه» چهار آیتم دارد. در آیتم «فضولی من از شما» که محور اصلی برنامه است، قرار است بدانیم مخاطب با چه کسی یا چه چیزی مشکل دارد تا در ادامه واسطه شویم و مشکل او را برطرف کنیم. آیتم «فضولی شما از من» نیز این فرصت را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا درباره مجری، برنامه‌سازان و خود رادیو صبا فضولی و کنجکاوی کند.

تهیه کننده «فضولی نباشه» افزود: «فضولی ما از اونا» هم آیتمی است که در آن مخاطب از سازمان، نهاد یا ارگانی مشخص مطالبه‌ای شخصی دارد و با طرح آن در برنامه می‌خواهد که مسئولان مربوطه صدایش را بشنوند. در آیم آخر که «فضول خان» نام دارد که گزارشگر بدون هماهنگی سمت مردم سطح شهر می‌رود و سوالاتی طنز می‌پرسد و درباره آن شخص فضولی می‌کند.

مخاطبان می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی رادیو صبا و شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ در این برنامه مشارکت داشته باشند.

برنامه طنز «فضولی نباشه» به تهیه کنندگی محمد امرایی و با اجرای امیر زنده دلان به مدت ۱۵ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۵٫۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود.

محمدرضا  میرحسینی نیز گزارشگر این برنامه است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است