مستند داستانی «Gcs3» کلید خورد/ روایت بیماران مرگ مغزی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۲

مستند داستانی «Gcs3» کلید خورد/ روایت بیماران مرگ مغزی

ساخت مستند داستانی «Gcs3» به کارگردانی ابراهیم شفیعی با روایت بیماران درگیر کُمای عمیق و آسیب‌های مغزی کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی فیلم، ساخت مستند «Gcs3» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم شفیعی آغاز شد.

مستند داستانی «Gcs3» که به بیماران درگیر کُمای عمیق و آسیب‌های مغزی می‌پردازد، براساس مستندات کامل پزشکی طی یک دوره تحقیقاتی ۱۴ ساله صورت گرفته است.

این مستند که با همکاری پزشکان و جراحان مغز و اعصاب ایران و جهان ساخته می شود، سعی بر آن دارد تا بتواند در حوزه درمان و سلامت گامی بردارد.

ابراهیم شفیعی فعالیت حرفه‌ای خود را با دستیاری کارگردان و برنامه ریزی در سینما و تلویزیون آغاز کرد و در این سال ها تجربه ساخت ۴۸ فیلم مستند و کوتاه را نیز داشته است،

فیلم های مستند فرنگیس، عاشقی در غربت، زندگی و دیگر هیچ، دو تار مو، پارادیزو، صدای خواب، صدای سکوت و… از آثار اوست که موفق به دریافت جوایزی از جشنواره های داخلی و خارجی شده است.

بنابر اعلام سازمان سینمایی مبنی بر آغاز تولیدات سینمایی به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی ناشی از ویروس کرونا، فیلمبرداری مستند داستانی «Gcs3» در تهران آغاز شده و قرار است در استان مازندران و سپس کشورهای اروپایی و آمریکا ادامه یابد.

سهیل محبی، ابراهیم لطیفی، سها پورحاتمی، فهیمه گردان، علی خونساری، بیتا علی‌محمدیو باحضور افتخاری مجید خسروی از بازیگران این مستند هستند.

عوامل این مستند عبارتند از تحقیق، نگارش و کارگردان: ابراهیم شفیعی، مشاور پروژه: وحید جلیلوند، مشاور کارگردان: علی شاه حاتمی، مشاور رسانه ای: مونا کریمی، مدیر فیلمبرداری: سجاد سبحانی، تدوین: محمد حدادنسب و امین رضئی، صدابردار: سیدجلال سعادت یار، موسیقی: اکبر بلالی، طراح گریم: زهرا عباسی، مجری گریم: عرفان پورمند، طراح صحنه و لباس: ابراهیم لطیفی، عکاس: امیر ایزدی، مدیر تولید: امین رضئی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: جواد کاهه، مدیر تدارکات : علیرضا نظری و تهیه کننده: ابراهیم شفیعی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است