فیلم جدید تام هنکس رنگ پرده سینما را نمی بیند/ اکران آنلاین در اپل | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۷
جدیدترین تاثیر کرونا بر هالیوود؛

فیلم جدید تام هنکس رنگ پرده سینما را نمی بیند/ اکران آنلاین در اپل

سرویس محتوای آنلاین «اپل» حق پخش جهانی درام جنگ جهانی دوم «سگ تازی» با بازی تام هنکس را از کمپانی سونی پیکچرز خریداری کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، اپل تی‌وی پلاس حق پخش جهانی درام جنگ جهانی دوم «سگ تازی/Greyhound» با بازی تام هنکس را در یک جنگ مزایده از کمپانی سونی پیکچرز خریداری کرد.

فیلم «سگ تازی» پیش از این قرار بود در روز پدر در سینما اکران شود.

سرویس محتوای آنلاین اپل تی‌وی پلاس که تنها ۶ ماه است ایجاد شده روز سه شنبه ۱۹ می خبر خرید حق پخش این فیلم را اعلام کرد اما تاریخ انتشار این تازه ترین نقش آفرینی تام هنکس را فاش نکرد.

کمپانی سونی قرار بود  «سگ تازی» را در روز ۱۲ ژوئن در سینماهای آمریکا اکران کند. این تاریخ البته در ابتدا ماه مارس، پس از آن ماه می و در نهایت ماه ژوئن بود که سرانجام سونی به طور کامل اکران آن را لغو کرد چرا که مشخص شد بیماری همه‌گیر کرونا تاثیر بلندمدتی بر صنعت سینمای آمریکا دارد.

با این تصمیم فیلم «سگ تازی» به فهرست بلندبالای فیلم هایی که اکران سینمایی شان لغو شده است و تهیه کنندگانشان رضایت داده اند تا آن فیلم ها در پلتفرم های دیجیتال منتشر شوند، مانند «اسکوب»، «پادشاه استتن آیلند» و «تور جهانی ترول ها» می پیوندد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است