سرگذشت شاهزاده‌ سورنا در سه جلد/ «فرزندخوانده» از راه می‌رسد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۵

سرگذشت شاهزاده‌ سورنا در سه جلد/ «فرزندخوانده» از راه می‌رسد

مسلم ناصری نویسنده کودک و نوجوان، سه گانه سورنا و «فرزنده خوانده» را در سال جاری منتشر می کند.

مسلم ناصری مولف کتاب های کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا درباره آثار تازه اش گفت: رمان سه گانه سورنا را در نشر افق در دست چاپ و انتشار دارم که جلد اول آن سال ۸۵ با عنوان «سورنا و جلیقه آتش» به چاپ رسید و اکنون دو جلد دیگر آن هم بعد از گذشت سالیان نوشته شده و قرار است هر سه کتاب با هم منتشر شود.

وی درباره داستان این مجموعه بیان کرد: این رمان در ژانر فانتزی و سرگذشت شاهزاده ای به نام سورناست که راهی سه سفر می شود؛ سفری به سوی خود، سفری به سوی دیگران و بازگشت به سوی مردم که برگرفته از اندیشه نیمه فلسفی است. سورنا قهرمانی است که در سفر اول به خودیابی می رسد و در مرحله بعد در جلد دوم برای نجات پدرش حرکت می کند و در جلد سوم برای نجات خلق و مردمی که گرفتار اهریمن شده اند راهی سفر می شود.

ناصری با بیان این که مخاطب این مجموعه کتاب ها نوجوانان هستند درباره عناوین آنها گفت: جلد اول «سورنا و جلیقه آتش»، جلد دوم «سورنا و تابوت ققنوس» و جلد سوم هم «سورنا و حباب مرگ» نام دارد که هر جلد شامل ۲۰۰ تا ۳۰۰ صفحه و قرار است هر سه جلد به زودی منتشر شود.

این نویسنده کودک و نوجوان همچنین با اشاره به کتاب دیگری که در دست چاپ دارد، در پایان اظهار کرد: «فرزندخوانده» عنوان کتاب دیگری است که در دست چاپ دارم و موضوع آن تاریخی و درباره پیامبر (ص) است که قرار است این کتاب نیز امسال منتشر شود.

«مسافر شهرهای بی‌نشان»، «مجموعه قصه‌های شیرین از زندگی معصومین (ع)»، «سردار تنها»، «سروها ایستاده می‌میرند»، «بم تا بم»، «مجموعه هفت جلدی روباه زرنگ»، «فرشته‌های زمینی» عنوان برخی از کتاب‌های مهم مسلم ناصری است.

فاطمه حامدی خواه

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است