مستندهای ویژه روز ملی «جمعیت» روی آنتن شبکه سلامت | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۱۹

مستندهای ویژه روز ملی «جمعیت» روی آنتن شبکه سلامت

شبکه سلامت سیما با همکاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج به مناسب 30 اردیبهشت روز ملی جمعیت 7 مستند ویژه با محوریت موضوع جمعیت را نمایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، شبکه سلامت سیما با همکاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج به مناسب ۳۰ اردیبهشت روز ملی جمعیت ۷ مستند ویژه با محوریت موضوع جمعیت را نمایش می‌دهد.

«برزخ تنهایی»، «خزان شکوفه‌ها»» (در ۳ قسمت)، «به وقت مادری»، «راه بی بازگشت» و «ایران ۲۰۰ میلیون»، مستندهایی هستند از تاریخ ۲۹ اردیبهشت تا جمعه ۲ خرداد ماه به مناسبت فرارسیدن روز ملی جمعیت از شبکه سلامت سیما روی آنتن خواهند رفت.

«برزخ تنهایی»

در مستند «برزخ تنهایی» به کارگردانی ایمان کیخا، اکرام به سالمندان و رنج تنهایی که عارضه دوران کهنسالی آنان است مورد توجه قرار گرفته است. این مستند در مورد زندگی سالمندی است، البته از سنخ زندگی افرادی که در خانه سالمندان زندگی می‌کنند و برخی از آنها هیچ قوم و خویش و حتی فرزندی هم ندارند که به آنها سرکشی کند.

«خزان شکوفه ها»

«خزانه شکوفه ها» به کارگردانی روح‌الله رفیعی عنوان مستندی است که با بیان نرخ رشد جمعیت و بررسی آمارها و اطلاعات جمعیتی سعی در تحلیل وضعیت جمعیتی امروز ایران دارد.، در ادامه به فاکتورهای مختلف جمعیتی و پیامدهای منفی کاهش رشد جمعیت و پیدایش سالخوردگی پرداخته می شود.

زمان پخش قسمت اول این مستند سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ساعت ۱۵ ، قسمت دوم چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۸ و قسمت سوم پنجشنبه ۱ خرداد ساعت ۱۸ خواهد بود.

«به وقت مادری»

مستند «به وقت مادری» به کارگردانی محمحسین یادگاری سه روایت است از سه زوج جوان در مواجهه با مساله فرزندآوری، سه زوجی که هر کدام، تصمیم مختلفی در مورد بچه دار شدن دارند و بزرگترین مانع را مشکلات اقتصادی می‌دانند.

زمان پخش این مستند چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۵ خواهد بود.

«راه بی بازگشت»

مستند «راه بی بازگشت» به کارگردانی محمدهادی سلیمی‌زاده به مسائل جمعیتی کشور و بحران‌های فرا روی جامعه در اثر سالمندی و کاهش جمعیت پرداخته و در این مسیر از نظرات کارشناسان جمعیتی و حوزه سلامت بهره برده است.

زمان پخش این مستند پنجشنبه ۱ خرداد ساعت ۱۵ خواهد بود.

«ایران ۲۰۰ میلیون»

مستند «ایران ۲۰۰ میلیون» به کارگردانی مجید تجرد با موضوع افزایش جمعیت، برخی دلایل موجود برای کم بودن تعداد فرزندان که همگی اقتصادی هستند را مطرح می کند و دیدگاه های اجتماعی، اقتصادی و دینی کارشناسان را در دفاع از ازدیاد نسل بیان می کند.

زمان پخش این مستند جمعه ۲ خرداد ساعت ۸ خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/285/101/000
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    21/913/998/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    3/035/327/000
  • مست عشق
    پیش‌فروش1/985/780/000