رضویان و انصاری اسم سریالشان را عوض کردند/ ساخت کمدیِ «صفر بیست و یک» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۱

رضویان و انصاری اسم سریالشان را عوض کردند/ ساخت کمدیِ «صفر بیست و یک»

مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری و تهیه کنندگی مهدی فرجی ساخته می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی سریال، فیلمنامه مجموعه تلویزیونی کمدی «صفر بیست و یک» که پیش از این «نیوجرسی» نام داشت توسط شبنم وثوقی و هدی ایزدی نوشته شده است.

مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» به کارگردانی مشترک سید جواد رضویان و سیامک انصاری و تهیه کنندگی مهدی فرجی در چند فصل برای پخش از شبکه سوم سیما ساخته می‌شود.

علی زادمهر مدیر روابط عمومی سریال است و بزودی بعد از پایان پیش تولید و مشخص شدن عوامل پشت دوربین و بازیگران تصویربرداری سریال آغاز می شود.

جواد رضویان و سیامک انصاری حدود دو دهه است که با هم در پروژه های مختلف سینمایی و تلویزیونی همچون در حاشیه ۱ و۲، شوخی کردم، جایزه بزرگ، پاورچین، زهرمار همکاری داشته اند.

به گزارش صبا، روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه روابط عمومی سازمان صداوسیما از آغاز تصویربرداری مجدد دو سریال برای شبکه سه خبر داد.

«نیوجرسی» نام یکی از سریال‌هایی است که به زودی با تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سیامک انصاری و جواد رضویان جلوی دوربین می‌رود.
داستان سریال طنز «نیوجرسی» درباره دو باجناق است که در شهرداری کار می‌کنند و وظیفه آنها نصب بلوک های سیمانی است و…
حال در این میان محسن شایانفر سال ۹۸ از ساخت یک فیلم سینمایی با همین نام در قالب طنز اجتماعی به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی مهدی علی میرزایی و مشاور فیلمنامه ایرج طهماسب خبر داد و همان زمان نیز در مصاحبه‌ای نارضایتی خود را از تشابه قصه و نام این سریال بیان کرده بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است