آدام سندلر به درام بسکتبالی نتفلیکس پیوست | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۹

آدام سندلر به درام بسکتبالی نتفلیکس پیوست

بعد از همکاری موفقیت‌آمیز کمپانی نتفلیکس و آدام سندلر در «جواهرات تراش‌نخورده»، پروژه ساخت درامی دیگر و این‌بار با موضوع بسکتبال بین آن‌ها کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، آدام سندلر به پروژه «Hustle» کمپانی نتفلیکس به کارگردانی جرمیا زاگار و تهیه‌کنندگی لبرون جیمز فوق ستاره دنیای بسکتبال حرفه‌ای آمریکا پیوست.

در این درام سندلر نقش استعدادیاب و آنالیزور بسکتبالی را بازی می‌کند که به ناحق از باشگاه خود اخراج شده است. او بعد از این ماجرا، ستاره‌ای بااستعداد را در خارج از کشور پیدا کرده و قصد می‌کند با آوردن او به آمریکا و لیگ «NBA» از خود اعاده حیثیت کند.

فیلمنامه «Hustle» را تیلور مترن و ویل فترز به طور مشترک نوشته‌اند.

همکاری موفقیت‌آمیز اخیر ابر رسانه محتوای آنلاین جهان و آدام سندلر در فیلم «جواهرات تراش نخورده» منجر به این شد که نتفلیکس، با امضای قراردادی، متعهد به ساخت ۴ اثر دیگر با این ستاره هالیوودی شود.

«جواهرات تراش‌نخورده» درامی جنایی پرفروشی به کارگردانی برادران سفدی است و داستان آن درباره جواهرفروش معتاد به قماری در نیویورک است که می‌بایست هرچه زودتر با فروش جواهری ارزشمند، قرض‌های خود را تسویه کند.

به جز این پروژه جدید، نتفلیکس و سندلر قرار است برای ساخت فیلمی خانوادگی با نام «Hubie Halloween» و حضور ستارگانی چون کوین جیمز، ری لیوتا، مایا رودولف و شکیل اونیل، با یکدیگر همکاری کنند.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است