«پس از آزادی» برای پخش از شبکه یک آماده می‌شود/ ساخت سریال «نجلا» | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۶
سعید سعدی در گفتگو با صبا:

«پس از آزادی» برای پخش از شبکه یک آماده می‌شود/ ساخت سریال «نجلا»

سعید سعدی از آماده شدن سریال «پس از آزادی» برای شبکه یک و تولید مجموعه‌ای جدید با نام «نجلا» خبر داد.

سعید سعدی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون که این شب ها سریال «بچه مهندس ۳» را روی آنتن شبکه دو سیما دارد، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود عنوان کرد: سریال تلویزیونی «پس از آزادی» به کارگردانی محمد‌علی باشه آهنگر به زودی از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت. این مجموعه در حال صداگذاری است و آخرین مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه «پس از آزادی» در ۴۰ قسمت تولید شده است، گفت: خسرو شهراز، رضا داوود نژاد، اندیشه فولادوند، اصغر همت، قاسم زارع، مرتضی اسماعیل کاشی، سام کبودوند، آزاده سیفی، سارا شاهرودیان، حسین باشه آهنگر،‌ رامین سیار دشتی و… از جمله بازیگران این سریال هستند.

تهیه‌‌کننده «بچه مهندس» ادامه داد: همچنین سریال ۱۵ قسمتی با نام «نجلا» نیز در دستور کار داریم که خیرالله تقیانی پور کارگردانی آن را خواهد کرد. این مجموعه در تهران و آبادان جلوی دوربین خواهد رفت و فیلمبرداری آن بعد از ایام ارتحال حضرت امام (ره) آغاز خواهد شد.

به گفته وی، این اثر هم‌اکنون در مرحله پیش تولید است و عوامل آن به زودی معرفی خواهند شد.

سعدی در پایان درباره آخرین فعالیت‌های خود در سینما نیز اظهار کرد: برای سینما به دنبال دریافت پروانه نمایش فیلم‌های «تومان»، «پری‌سا» و «گیسوم» هستیم، البته برای اکران آنلاین «تومان» با فیلیمو قرارداد بسته‌ایم و برای دو کار دیگر نیز در حال مذاکره هستیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است